• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66760
+
-

صدای استان‌ها

   نبود راه ارتباطی و مرکز بهداشت
روستای چاه‌هاشم با ۵۵ خانوار در نزدیکی زاهدان مرکز بهداشت و راه روستایی ندارد. دستگاه‌های ذی‌ربط رسیدگی کنند.
ابوذر زیرک از سیستان و بلوچستان 

  رسیدگی به پارک‌های لار
پارک‌های لار از نظر بهداشتی وضع مناسب و پوشش آسفالت و چمن ندارند. وسایل بازی نیز فرسوده و غیراستاندارد است.
شمس از فارس

  تعیین تکلیف زمین‌های مسکونی اکرم‌آباد
ادعای مالکیت زمین‌های منطقه اکرم‌آباد اهالی را بسیار نگران کرده است.‌ کاش مسئولان این موضوع را با جدیت دنبال کنند. ساکنان این منطقه از نظر مالی تمکن چندانی ندارند و با مشکلات بسیار در این منطقه صاحب خانه شده‌اند. برای ساکنان قابل قبول نیست که به همین راحتی با یک ادعا زندگی خود را از دست بدهند. ادعای مالکیت اراضی این منطقه باید از سوی دستگاه‌های نظارتی بررسی شود. اهالی که هزینه خرید این املاک را پرداخت کرده‌اند نباید تاوان سودجویی زمین‌خواران را بدهند.
یکی از ساکنان از یزد 

  زمین‌های بدون مجوز شیخ‌بگلو
زمین‌های شیخ‌بگلو واقع در جاده بالانج ارومیه همچنان بدون استفاده مانده‌اند و مجوزی برای ساخت‌وساز در این مناطق داده نمی‌شود. مسئولان تکلیف ما را مشخص و دلایل صادر نشدن مجوز را اعلام کنند.
فریدپور از آذربایجان ‌غربی

  مانع در خیابان ارتش
در خیابان ارتش تبریز و مقابل بیمارستان الزهرا (س) با ترافیک سنگین در اغلب ساعات روز مواجه هستیم. طی چند روز اخیر هم در اقدامی عجیب، موانعی وسط خیابان قرار داده شد که موجب افزایش ترافیک شده و تردد را دشوار کرده است.
محمدی از آذربایجا‌ن ‌شرقی 

  کمبود ایستگاه اتوبوس
زمان زیادی را در ایستگاه‌های اتوبوس کرج تلف می‌کنیم. از مسئولان اتوبوسرانی تقاضا داریم فکری به حال کمبود اتوبوس این کلان‌شهر بکنند.
فریدون سهندی از البرز

 مشکل فشار آب در گرمدره
ساکن گرمدره، بعد از زیرگذر خانه‌های سازمانی راه‌آهن، هستم. فشار آب در این منطقه بسیار کم است. نمی‌توانیم از آب استفاده کنیم. از مسئولان تقاضا داریم فکری برای مشکل ما کنند.
علی احمدی از البرز

این خبر را به اشتراک بگذارید