• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 21 بهمن 1396
کد مطلب : 6673
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

     پیشنهاد به بیمه‌های تکمیلی

با سلام. به مسئولان شرکت‌های بیمه تکمیلی پیشنهاد می‌کنیم در راستای خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران بالای 50سال، هرسال یک‌بار آزمایش‌های‌ آی‌بی‌اس (IBS) و ماموگرافی را رایگان برای آقایان و خانم‌های تحت پوشش خود درنظر بگیرند. با این اقدام افراد زودتر متوجه بیماری خود شده و با هزینه کمتری می‌توانند به درمان خود برسند و از سوی دیگر هزینه‌های هنگفت را به شرکت‌های بیمه‌ای تحمیل نمی‌کند.

دبیر بازنشسته از تهران

 

 

     وعده‌های مسئولان

سلام. با اینکه در هفته‌های قبل و همزمان با افزایش قیمت دلار، هم رئیس‌جمهور و هم رئیس‌کل بانک مرکزی به مردم اطمینان داده بودند که دلار به‌زودی ارزان می‌شود! ولی با توجه به شرایط بازار به‌نظر می‌رسد وعده‌های مسئولان در عمل تحقق نیافته است. لطفا گزارشی در این‌باره بنویسید.

بیطرف از تهران

 

 

  توجه به بخش خصوصی

سلام. با توجه به شعار دولت تدبیر وامید در ارتباط با واگذاری امور به بخش خصوصی، پیشنهاد می‌کنیم دولت در راستای عملیاتی شدن این سیاست، طرح‌های نیمه‌‌تمام و مصوب را برای اجرا به‌صورت فاینانس به این بخش واگذار کند. این اقدام نه‌تنها باعث اشتغال‌زایی خواهد شد، بلکه پویایی اقتصاد را نیز می‌تواند به‌دنبال داشته باشد.

نکویی از تهران

 

 

   خودشان را جای مردم بگذارند

سلام، وقت بخیر. با توجه به افزایش قیمت‌ها در طول سال، آیا میزان عیدی کارمندان عادلانه است؟ پیشنهاد می‌کنیم مسئولان اول از همه خودشان را جای مردم بگذارند و بعد تصمیم بگیرند. انتظار داریم دولت محترم به‌گونه‌ای عمل کند که سفره مردم بیش از این کوچک‌تر نشود.

جمالی از تهران

 

 

     کوپن خرید کپسول گاز و نفت

با سلام. از اینکه مشکلات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید جای تشکر دارد. لطفا بنویسید با گذشت چند‌ماه از فصل سرما، هنوز به بخش‌های ساکن در حاشیه سیستان و بلوچستان کوپن خرید کپسول گاز و نفت تحویل نشده است. این در حالی است که اکثر این خانواده‌ها در این محدوده از اقشار ضعیف بوده و ناچارند برای در امان ماندن از سرما و سایر موارد آنها را از بازار آزاد تهیه کنند.

مصطفی خوش‌ضمیر

این خبر را به اشتراک بگذارید