• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66511
+
-

اتوبان مشگین‌شهر - اردبیل زیر بار ترافیک می‌رود

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افتتاح ۲۰ کیلومتر دیگر از اتوبان مشگین‌شهر - اردبیل هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری به این استان خبر داد. 

«محبوب حیدری» به ایرنا گفت: امسال برای ادامه عملیات اجرایی پروژه بزرگراه مشگین‌شهر - اردبیل ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است. عملیات اجرایی این پروژه با به‌کارگیری امکانات و ماشین‌آلات مورد نیاز به طور جدی ادامه دارد و تا در زمان سفر رئیس‌جمهوری ۲۰ کیلومتر دیگر زیر بار ترافیک برود. 

وی افزود: تاکنون از مسیر ۸۵ کیلومتری این پروژه ۴۵ کیلومتر تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته که نقش جالب توجهی در کاهش آمار تصادفات رانندگی داشته است. در سال‌های اخیر شهرستان مشگین‌شهر در زمینه صنعت گردشگری توسعه شایان توجهی یافته و آمارهای حاصله از تردد شمارهای جاده‌ای نشانگر حجم وسیعی از تردد خودروها در جاده‌های این شهرستان به ویژه در فصول گردشگری است. 

وی همچنین با اشاره به نقش حیاتی جاده‌ها به‌ویژه بزرگراه‌ها در توسعه، عمران و آبادانی هر منطقه گفت: وضعیت استان اردبیل در زمینه بهره‌مندی از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها مناسب نیست و تلاش می‌شود با توسعه راه‌های مواصلاتی استان این شاخص در کشور بهبود یابد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید