• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66500
+
-

پرداخت مطالبات گندمکاران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت ۱۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان قزوین تا ۱۶ تیر سال جاری خبر داد. 

فاطمه خمسه در گفت‌و‌گو با مهر اظهار کرد: این نحوه و شیوه پرداخت پول گندم کشاورزان برای اولین بار در کمتر از ۱۰ روز در استان اتفاق افتاده و مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. به گفته وی، در سال‌های گذشته مطالبات کشاورزان با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌شد اما امسال با هماهنگی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی و بانک عامل پول گندم کشاورزان به موقع پرداخت شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه توضیح داد: از ابتدای فصل خرید تاکنون بیش از ۱۴۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است. به گفته خمسه، برداشت گندم در 3 شهرستان آبیک، البرز و بویین‌زهرا در مراحل پایانی است و برداشت گندم در اراضی دیم شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج هم‌زمان آغاز شده است. وی افزود: کار خرید گندم همچنان با حضور کارشناسان و ناظران خرید در مراکز ادامه دارد. 

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال زراعی جاری به‌منظور نظارت بیشتر بر روند خرید و تحویل گندم به مراکز خرید ۴۰ گشت نظارت و بازرسی در استان تشکیل شده است. خمسه از کشاورزان خواست به منظور حمایت از تولید، گندم برداشت‌شده خود را به مراکز خرید جهاد کشاورزی در سراسر استان تحویل دهند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید