• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66493
+
-

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان غیرایرانی

برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان غیرایرانی

نخستین آیین نکوداشت فارغ‌التحصیلی ۱۰۰ دانشجوی غیرایرانی دانشگاه‌های استان قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، رئیس این دانشگاه در این مراسم گفت: با دستور وزارت علوم از این پس آیین‌های نکوداشت فارغ‌التحصیلان از سطح ملی به استانی تغییر کرده است و مراسم همه دانشجویان دانشگاه‌های استان به صورت یکجا برگزار می‌شود. 

سید ابوالحسن نائینی اظهار کرد: بر این اساس هفدهمین دوره آیین نکوداشت دانشجویان خارجی به عنوان نخستین دوره استانی برگزار می‌شود. در اولین سال ۹۰ دانشجوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، 5 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و 5 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین فارغ‌التحصیل می‌شوند. 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: فراغت از تحصیل پایان راه علم‌اندوزی و آشنایی با ایران نیست، بلکه این راه همچنان ادامه دارد و این دانشجویان در برگشت به کشور خود می‌توانند سفیران علمی، فرهنگی و رفتاری ایران باشند. 

معاون امور بین‌الملل دانشگاه نیز در این مراسم گفت: در طول سال‌های گذشته حدود ۱۰ هزار دانشجوی خارجی از ملیت‌های مختلف از استان قزوین فارغ‌التحصیل شده‌اند. روح‌الله بیات خاطرنشان کرد: دانشجویان از ۱۰ کشور از جمله قزاقستان، پاکستان، سوریه، عراق، یمن، چین، لبنان و افغانستان هستند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید