• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66406
+
-

صدای استان‌ها

   قطع آب روستای سلمان‌آباد
روستای سلمان‌آباد گرگان چند روز است با قطع آب مواجه شده است. با وجود اطلاع‌رسانی به مسئولان اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است. 
جمعی از اهالی از گلستان

   آسفالت نامناسب پارک کوهستان
آسفالت پارک کوهستان تخریب شده و پر از چاله است. از شهردار جدید تقاضا داریم در ادامه آسفالت‌ریزی‌ها به این نقطه که تنها محل تفریحی مردم است هم توجه کند.
امیری از کرمانشاه

   لامپ‌های سوخته معابر
چند هفته است لامپ فضای سبز جلو آپارتمان‌های ۴۰۸ واحدی شهرک دانشگاه سوخته و این مسیر تاریک شده است. شرکت برق لامپ‌های سوخته را تعویض کند.
ساکنان منطقه از سقز کردستان

   پارک خودرو در ایستگاه اتوبوس
برخی از شهروندان بروجردی خودروهای خود را در خطوط ویژه و ایستگاه‌هایی که برای اتوبوس در نظر گرفته شده‌اند، پارک می‌کنند. این رفتار موجب ایجاد ترافیک شدیدی در خیابان‌ها می‌شود. 
معظمی از لرستان

   شادگان؛ محروم از امکانات اولیه
شادگان با این‌که یک تالاب بین‌المللی دارد و سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهرستان می‌آیند، از امکانات رفاهی برخوردار نیست. دولت در سال‌های گذشته چند مُضیف در حاشیه تالاب ایجاد کرد، اما از این مضیف‌ها نگهداری نشد و سازه باقیمانده آن اقامتگاه سگ‌های ولگرد شده است.
آل ناصر از خوزستان 

   آسفالت جاده ساوه به خرقان
جاده ساوه به خرقان بسیار نامناسب و نیازمند آسفالت جدید است. خرابی آسفالت جاده موجب شده است هر روز شاهد تصادف در این مسیر باشیم. از مسئولان خواهشمندیم با ترمیم و بازسازی این جاده جلو وقوع حوادث را بگیرند.
جمعی از اهالی خرقان از مرکزی

  رسیدگی به منطقه بی‌سیم
بی‌سیم یکی از محله‌های پایین‌ شهر زنجان است که با فقر امکانات در همه حوزه‌ها درگیر است و مسئولان باید توجه بیشتری به اهالی آن داشته باشند. اغلب افرادی که می‌خواهند به مجلس یا شورای شهر راه پیدا کنند رأی خود را از این محله‌ها دریافت می‌کنند، اما بعد از برگزاری انتخابات مردم به فراموشی سپرده می‌شوند.
حبیبی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید