• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66140
+
-

3 جوان درکرمانشاه غرق شدند

شنبه روز تلخی برای کرمانشاه بود و 3 جوان در رودخانه گاماسیاب و تالاب هشیلان غرق شدند. به گزارش ایرنا،۲ جوان ۲۲ و ۲۵ ساله در حوالی روستای «حاجی علیان» از توابع شهرستان کرمانشاه در رودخانه گاماسیاب غرق شدند. مدیر روابط عمومی هلال‌احمر کرمانشاه افزود: این ۲ نفر برای ماهیگیری و شنا به منطقه درود فرامان رفته بودند که به علت ناآشنایی با منطقه و شدت جریان آب غرق شدند.

«محمدامین عزیزی» اظهار کرد: تیم عملیاتی واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه با تجهیزات غواصی و سیلاب به محل اعزام شد و جسد یکی از غرق‌شدگان را پیدا کرد و تلاش برای پیدا کردن غریق بعدی همچنان ادامه دارد. منطقه درود فرامان در ۲۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است. 

نیروی انتظامی کرمانشاه نیز از غرق شدن یک نفر در تالاب هشیلان کرمانشاه خبر داد. فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: جوان ۲۶ ساله اهل کرمانشاه به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در تالاب هشیلان غرق شد و جان خود را از دست داد.  سردار «علی‌اکبر جاویدان» اعلام کرد: به دنبال اطلاع ماموران از یک مورد مرگ مشکوک و غرق شدن جوانی در تالاب هشیلان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: در تحقیقات کارشناسی پلیس مشخص شد، جوان ۲۶ ساله‌ای برای شنا وارد تالاب شده اما به دلیل آشنا نبودن با فنون این کار، غرق و جان خود را از دست می‌دهد. 

سردار جاویدان تصریح کرد: جسد این فرد پس از گرفته شدن از آب، تحویل پزشکی قانونی شده است. فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از شهروندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان خواست از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنند و در صورتی هم که آشنایی چندانی با فنون شنا ندارند از حضور در نقاط عمیق رودخانه‌ها و تالاب‌ها بپرهیزند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید