• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 66070
+
-

پاسخ مسئولان


خیابان الغدیر مرمت و لکه‌گیری می‌شود
روابط عمومی منطقه‌4 شهرداری تهران در واکنش به پیام مردمی مندرج در 12تیرماه با عنوان «خیابان الغدیر، مملو از چاله و دست‌انداز است» پاسخ داده است: «عملیات نگهداشت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت در محدوده منطقه‌4 در دستور کار قرار داشته و در حال انجام است. در این عملیات تراش و روکش آسفالت محل یادشده از بلوار آزادگان تا خیابان والائیان انجام شده و مابقی نیز قابل بهره‌برداری است.»

سرعت مجاز در محدوده بوستان ولایت 30کیلومتر است
روابط عمومی شهرداری منطقه19 در واکنش به پیام مردمی با موضوع «درخواست علائم راهنمایی و رانندگی در خیابان بوستان ولایت» پاسخ داده است: «ضمن قدردانی و سپاس از شهروندان محترم بابت توجه به ایمنی و مسائل ترافیک شهری به اطلاع می‌رساند که در رینگ اطراف و خارجی بوستان ولایت یعنی خیابان برادران شهید عبدی سرعت مجاز 30کیلومتر است که در طول مسیر نیز تابلوی محدودیت سرعت در چندین نقطه نصب شده است. همچنین با عنایت به بررسی‌های کارشناسی و نظرخواهی‌های انجام شده از شهروندان ساکن در خیابان یادشده حداقل 7دستگاه کاهنده سرعت آسفالتی در مسیر مورد نظر احداث شده است. خط‌کشی محوری نیز با توجه به طرح استقبال بهار 98 به‌صورت کامل انجام شده است.
همچنین 3 دستگاه پل عابر پیاده جهت تردد ایمن عابران روی بزرگراه شهید چراغی – شهید تندگویان و شهید نواب نصب شده که هم‌اکنون استفاده می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید