• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 21 بهمن 1396
کد مطلب : 6601
+
-

دزد فراموشکار در دام پلیس

سرقت
دزد فراموشکار در دام پلیس

دزد بدشانس هنگامی که برای سرقت به خانه‌ای رفته بود، رسید خریدی را که چند ساعت قبل از سوپرمارکت انجام داده بود جا گذاشت و همین رسید به سرنخی برای دستگیری‌اش تبدیل شد.

به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی به کلانتری قلهک رفت و از دستبرد سارقان به خانه‌اش واقع در منطقه اختیاریه خبر داد. او گفت: برای چند ساعت از خانه بیرون رفتم اما وقتی برگشتم فهمیدم سارقان مقدار زیادی پول، طلا، ساعت مچی گران قیمت و لپ تاپم را سرقت کرده‌اند. با حضورماموران در محل حادثه معلوم شد سارقان با تخریب در بالکن وارد این خانه شده و از همانجا نیز فرار کرده‌اند. کارآگاهان در محل سرقت یک رسید دستگاه کارتخوان پیدا کردند. صاحب خانه می‌گفت این رسید متعلق به او نیست و این احتمال وجود داشت که رسید متعلق به سارقان باشد که در آنجا جا گذاشته‌اند. این رسید می‌توانست سرنخ خوبی برای دستگیری سارقان باشد. به همین دلیل تحقیقات پلیس بر این رسید متمرکز شد.

سرانجام پس از انجام تحقیقات گسترده معلوم شد که رسید متعلق به دستگاه کارتخوان یک سوپر مارکت در محله تهرانپارس است. در این مرحله مأموران کلانتری به‌صورت نامحسوس تحقیقات خود را ادامه دادند تا سرانجام هویت صاحب‌حساب مشخص شد. شواهد حاکی از آن بود که این مرد از افراد سابقه‌دار منطقه است که پیش از این چندین مرتبه به اتهام سرقت از منازل شهروندان دستگیر شده است. به این ترتیب وی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 متهم در جریان بازجویی‌های مقدماتی مدعی بود که اصلا نمی‌داند منطقه اختیاریه کجاست. با وجود این وقتی مرد مالباخته به کلانتری رفت، ساعت مچی گرانقیمتی را که از خانه‌اش سرقت شده بود در دست متهم دید. در این شرایط متهم راهی جز اعتراف نداشت و به سرقتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و گفت یکی از دوستانش با او در این سرقت همدستی کرده است. به گفته رئیس‌کلانتری قلهک، تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید