• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 24 تیر 1398
کد مطلب : 65987
+
-

نمایش اموال مسروقه در سامانه«نما»

بیش از ۳۰۰ قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما پلیس آگاهی برای شناسایی توسط مالباختگان به نمایش گذاشته شده است. سامانه نما نرم‌افزاری است برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالاهای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف‌شده را رصد کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز در گفت‌وگو با ایرنا با بیان این مطلب گفت: مالباختگان البرزی می‌توانند برای شناسایی اموال سرقت‌شده خود به سامانه نما مراجعه کنند.
سرهنگ «محمد نادربیگی» افزود: مالباختگان تا پیش از راه‌اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف‌شده را آسان کرده است.

در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف‌شده در سایت نما با عکس کالای کشف‌شده بارگذاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت‌شده را وارد کنند تا اصالت کالا مشخص شود.
با راه‌اندازی این سامانه تسهیل در شناسایی اموال مسروقه و کشف آنها صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.polic.ir و با مراجعه به قسمت اموال کشف‌شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و شناسایی کنند.
مالباختگان شماره سریال اموال به‌سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام کنند تا به محض کشف آنها، اطلاع‌رسانی سریع صورت گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید