• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 21 بهمن 1396
کد مطلب : 6594
+
-

دعوت برای حضور در راهپیمایی

مردم در 22 بهمن با حضور پرشور دوباره محاسبات دشمن را به‌هم می‌ریزند

راهپیمایی
دعوت برای حضور در راهپیمایی

در آستانه 40سالگی انقلاب، سران قوا، احزاب، تشکل‌ها ونهادهای انقلاب از آحاد ملت دعوت کردند تا در کنار یکدیگر در راهپیمایی 22بهمن بار دیگر حضور حماسی و پرشور خودشان را به نمایش بگذارند. به گزارش همشهری، بعد از دعوت رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه، رئیس مجلس هم از مردم دعوت کرد به جمع راهپیمایان 22بهمن بپیوندند. علی لاریجانی گفته است: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی دلگرمی برای خدمتگزاران آنهاست تا بتوانند با انرژی بیشتری برای حل مشکلات کشور اقدام کنند. لاریجانی می‌گوید: ما در منطقه‌ای هستیم که دچار مسائل زیادی است و حضور مردم می‌تواند در تداوم ثبات کشور در این منطقه ناامن مؤثر باشد. لزوم تداوم ثبات در کشور و پاسخ به دخالت‌های آمریکا هم موضوعی بود که رهبر معظم انقلاب درخصوص آن نکاتی را یادآور شده‌اند.دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران و ادعای گزاف آنها مبنی بر همراهی با مردم کشورمان، باعث شده که کارشناسان هم راهپیمایی 22بهمن امسال را متفاوت‌تر از هر سال ارزیابی کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در همین باره اظهار داشت: آمریکایی‌ها به ناآرامی‌های اخیر در ایران دل بسته‌اند و احساس کرده‌اند به چالشی جدی برای ایران تبدیل شده است. از همین رو نمایش همبستگی و اتحاد مردم در سالروز ورود پیروزی انقلاب اسلامی به چهلمین سال خود، بسیار ضروری است. ما ملت ایران را می‌شناسیم و می‌دانیم که یک‌بار دیگر نمایشی مقتدرانه از وحدت و یکپارچگی را به تصویر خواهند کشید.

نهادها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی هم از دعوت‌کنندگان مردم به راهپیمایی امسال هستند. حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای از عموم ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد. در بیانیه این حزب آمده:22بهمن، نماد تجلی اراده ملت ایران است؛ اراده‌ای که پس از سال‌ها مبارزه به رهبری امام خمینی، توانست این سرزمین را از بند استبداد داخلی و استثمار خارجی برهاند و نظامی مردمی مستقر سازد. ارتش، سپاه پاسداران  و سازمان بسیج مستضعفان در بیانیه‌های جداگانه از ملت شریف ایران دعوت به عمل آوردند. در ادامه دعوت مردم به حضور در راهپیمایی،  مراجع تقلید هم  اعلام کردند دوشادوش مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید