• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65360
+
-

تشدید نظارت بر حمل‌و‌نقل عمومی کیش

تشدید نظارت بر حمل‌و‌نقل عمومی کیش

مدیر حمل‌و‌نقل عمومی کیش از تشدید نظارت‌‌ها بر خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی کیش خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش «امیر ترکاشوند» گفت: با توجه به شکایات و انتقادات کیشوندان و گردشگران از برخی رانندگان در زمینه نظافت داخلی خودرو، نحوه برخورد و اخذ کرایه اضافی، نظارت بیشتری در تمدید مجوز فعالیت رانندگان و نحوه خدمات‌رسانی تاکسی و مینی‌بوس‌ها انجام خواهد شد. 

ترکاشوند با اعلام این‌که در روزهای اخیر از فعالیت یکی از رانندگان فاقد صلاحیت تحت پوشش آژانس پارس‌شهر جلوگیری شده، بیان کرد: این راننده که فاقد کارت تردد بوده، با سوءاستفاده غیرقانونی از کارت تردد برادر خود مسافران را جابه‌جا می‌کرد. 

وی افزود: با بررسی ناظران حمل‌و‌نقل و پلیس راهور، خودرو راننده خاطی به پارکینگ منتقل شد و راننده خاطی به جای تمکین به ضوابط و قانون، مبادرت به تهدید ناظران حمل‌و‌نقل عمومی کیش کرد و از جزیره متواری شد. وی لزوم نظارت و مسئولیت‌پذیری مدیران آژانس‌های تاکسی و مینی‌بوسرانی را در کاهش تخلفات رانندگان ضروری دانست. 

ترکاشوند با اعلام این‌که در آینده‌ای نزدیک 2 مرکز نظارت حمل‌و‌نقل عمومی در مناطق پرتردد و سیاحتی کیش ایجاد می‌شود، افزود: این کیوسک‌ها، برای ارتباط بیشتر کیشوندان و گردشگران با مسئولان حمل‌و‌نقل عمومی کیش ایجاد می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید