• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65358
+
-

افتتاح اورژانس نیمه‌کاره نوشهر تا پایان سال

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کمک این وزارتخانه اورژانس نیمه‌کاره بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا «سعید نمکی» که برای ارزیابی کمبودها و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان‌های نوشهر و چالوس به این شهرستان سفر کرده، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: علاوه بر کمک به تجهیز اورژانس بیمارستان، بخش ایزوله آن هم نیاز به تجهیز دارد که برای بهره‌برداری از این بخش تا پایان سال کمک‌ می‌کنیم.

وی در خصوص بخش دیالیز این بیمارستان هم گفت: مردم در این بخش به دلیل کمبود دستگاه‌های دیالیز و فضای فیزیکی دچار مشکل هستند. تلاش خواهیم کرد با افزایش دستگاه‌های دیالیز امکان بهره‌مندی مردم از خدمات این بخش را افزایش دهیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون در کشور گفت: استان مازندران یکی از پیشگامان اجرای این طرح در کشور بود. از آنجایی که فشار خون عامل ابتلا به نارسایی کلیه هم هست، شناسایی بیماران دارای فشار خون می‌تواند به کاهش افراد مبتلا به آن کمک کند.

 بخش اورژانس جدید بیمارستان نوشهر در ۴ طبقه و 1225 متر‌مربع مساحت با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. در این اورژانس ۱۲ تخت سرپایی، ۲۴ تخت بستری، یک تخت روانپزشکی و یک تخت ایزوله عفونی پیش‌بینی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید