• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65271
+
-

طرح تراموای قزوین در دست بررسی است

رئیس شورای شهر: این پروژه در مرحله امکان سنجی است و نتایج آن به زودی مشخص می‌شود

حکمت‌الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طرح تراموای قزوین در حال امکان‌سنجی است و اکنون این طرح در اتاق مشاوره در مرحله بررسی قرار دارد‌.

به گزارش فارس، پروژه تراموای قزوین همچنان پر از ابهام است. در حالی که مهدی عبدالرزاقی نایب‌رئیس شورای شهر قزوین از مسکوت ماندن این پروژه، عدم ارسال موافقت‌نامه تامین مالی و عدم ارسال طرح توسط نهادهای مربوطه خبرداده بود، رئیس این شورا گفت که این پروژه در مرحله امکان‌سنجی است و نتایج آن به زودی مشخص می‌شود.

حکمت‌الله داودی اظهار کرد: بررسی پروژه تراموا اکنون در اتاق مشاوره قرار دارد و بحث امکان‌سنجی آن مطرح است.رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با توجه به مشارکت ۵۰ درصدی دولت برای تامین هزینه‌های این طرح، در حال حاضر امکان‌سنجی پروژه در حال انجام است.

وی با بیان این‌که دولت می‌خواهد ۵۰ درصد هپروژه را تقبل کند، گفت: تامین این هزینه فرصتی برای شهر است چون ما دارای طرح جامع حمل‌و‌نقل و ترافیک هستیم در حالی که بسیاری دیگر از شهرها هنوز این فرصت را ندارند.

داودی تأکید کرد: مجموعه‌ای از استانداری، وزارت کشور، شورای شهر و شهرداری قزوین در این مساله دخیل هستند و روند اجرای این پروژه فقط به دست ما نیست.رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مشاوری که برای پروژۀ تراموا انتخاب شده است، باید طرح امکان‌سنجی را بیاورد و بعد این طرح در استان مطرح شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید