• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65241
+
-

شهادت مأمور پلیس در درگیری با قاچاقچیان

شهادت مأمور پلیس در درگیری با قاچاقچیان

قاچاقچیان مواد‌مخدر وقتی ایست و بازرسی پلیس را سد راه خود دیدند با تیراندازی به سوی مأموران، یکی از آنها را به شهادت رساندند و مأمور دیگری را مجروح کردند.
این درگیری شامگاه سه‌شنبه در جاده رودان در استان هرمزگان اتفاق افتاد و در جریان آن ستوان یکم حجت‌الله دشتبانی، فرمانده پاسگاه چغازردی به شهادت رسید. سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی هرمزگان در این‌باره به خبرگزاری صدا و سیما گفت: در درگیری با قاچاقچیان ستوان یکم حجت‌الله دشتبانی بر اثر اصابت گلوله به پا و خونریزی شدید به شهادت رسید و ستوان دوم صفدر سالاری نیز بر اثر اصابت گلوله به‌دستش زخمی شد.
سردار ملکی ادامه داد: در این درگیری قاچاقچیان در جاده رودان به سمت مأموران شلیک کرده و پس از طی مسافتی با به آتش کشیدن خودروی حامل مواد‌مخدر قصد فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران ۴نفر از متهمان دستگیر شدند.
به‌گفته این مقام انتظامی، در پاکسازی از محل ۵۰۰کیلوگرم موادمخدر که مقداری از آن در آتش سوخته است کشف و یک دستگاه خودروی دیگر متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد. روز ۲۱خردادماه امسال نیز 2مأمور دریابانی شهرستان میناب در درگیری با قاچاقچیان به شهادت رسیدند که 4روز بعد، 3نفر از عوامل شهادت آنان شناسایی و دستگیر شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید