• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 18 بهمن 1396
کد مطلب : 6486
+
-

دیدنی‌ها

دیدنی‌ها
دیدنی‌ها

حضور بازیگران در سینماهای مردمی

باران کوثری که با فیلم «عرق سرد» در این دوره جشنواره حضور دارد، دوشنبه  16بهمن به همراه طنین نراقی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پریا نوروزی بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در پردیس کوروش به تماشای عرق سرد نشست. عوامل فیلم «دارکوب» ازجمله بهروز شعیبی، سارا بهرامی و نگار عابدی هم با حضور در دو سانس سینماهای آزادی و چارسو همراه مردم فیلم را دیدند.

 

ظاهر متفاوت میلاد کی‌مرام

یکی از فیلم‌های نمایش داده شده در سومین روز کاخ جشنواره، (16بهمن) «امیر» اثر نیما اقلیما بود. با این حال ظاهر میلاد کی‌مرام، بازیگر این فیلم از نکات مورد توجه رسانه‌ها در نشست خبری بود. او نیز بی‌تفاوت به این موضوع نبود و به مهر، عنوان کرد که مشغول بازی در یک فیلم است. نیما اقلیما هم در بخشی از این نشست در پاسخ به انتقادی که از نمایش بیش از حد سیگار در این فیلم شد، گفت: «تلاشمان بر این بود که فیلمی ضدسیگار بسازیم ولی قطعا برای گفتن این حرف باید آن را نشان می‌دادیم. می‌خواستیم پیام دهیم که ترک آن سخت است ولی شدنی است.»

 

 

به دور از مصلحت‌اندیشی

رضا مقصودی، کارگردان «خجالت نکش» 16بهمن در نشست خبری این فیلم که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، گفت که مصلحت‌اندیشی نکرده است. شبنم مقدمی، بازیگر فیلم هم درباره پذیرش نقش شخصیتی مسن عنوان کرد که این موضوع را یک شانس می‌داند که می‌خواسته ببیند از پس آن برمی‌آید یا نه. احمد مهران‌فر، دیگر بازیگر فیلم نیز اظهارامیدواری کرد که محسن دارسنج، طراح گریم فیلم امسال نتیجه تلاش‌هایش را بگیرد.

 

 

افزایش سانس‌های فوق‌العاده

سانس‌های فوق‌العاده در پنجمین روز برگزاری سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نسبت به روزهای قبل بیشتر شد. به گزارش خبرآنلاین، فیلم «چهارراه استانبول» دوشنبه 16بهمن در تمامی سینماهای نمایش‌دهنده به سانس فوق‌العاده رسید. فیلم‌های «بمب، یک عاشقانه»، «لاتاری»، «به وقت شام» و «مغزهای کوچک زنگ زده» نیز به سانس‌های فوق‌العاده رسیدند.

 

تذکرهای حاتمی‌کیا به خبرنگاران

پس از لاتاری، نشست خبری به‌وقت شام، پرحاشیه‌ترین و شلوغ‌ترین نشست برگزارشده بود. ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان این فیلم 16بهمن علاوه‌بر دفاع از فیلم در مقابل خبرنگاران یادآور ‌شد که مخالفت یا ایراد گفته ‌شده، نظر شخصی اوست. حاتمی‌کیا به یکی از خبرنگاران که پرسید چرا نسل ما که با فیلم‌های حاتمی‌کیا عاشق سینما شده در سال‌های گذشته نمی‌تواند قهرمان‌های او را باور کند، گفت: «باید بگویی، من‌ نه ما». او از عدم‌نمایش «گزارش یک جشن» هم گله کرد؛ «افتخار نمی‌کنم که در جمهوری اسلامی فیلمی ساخته‌ام که اکران نشده است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید