• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64746
+
-

قم میزبان مسابقات اسکواش نوجوانان کشور شد

هیأت اسکواش قم در دهه سوم تیر میزبانی مسابقات اسکواش نوجوانان کشور را بر عهده می‌گیرد.
به گزارش مهر، رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در بخش پسران از ۱۹ تیر در قم برگزار می‌شود و ۴ روز نیز به طول می‌انجامد تا سالن مجهز اسکواش قم میزبان یک رویداد مهم ورزشی کشوری شود.

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیأت اسکواش استان قم و موافقت فدراسیون اسکواش، رقابت‌های اسکواش قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۵ سال در خانه اسکواش قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.
بهره‌مندی قم از یک سالن اسکواش مجهز و دارای امکانات استاندارد برای برگزاری مسابقات رسمی سبب شده تا فدراسیون اسکواش برای برگزاری این مسابقات در قم درنگ نکند. مناسبت دیگر برگزاری این رقابت‌ها در قم مصادف شدن رقابت‌ها با دهه کرامت است.

این در حالی است که اسکواش قم با وجود بهره‌مندی از سالنی مجهز به دلیل قرار گرفتن خانه اسکواش در حاشیه شهر با مشکلاتی برای جذب علاقه‌مندان به این رشته مواجه است. به عبارت دیگر چالش هیأت اسکواش قم برای جذب جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته، در دسترس نبودن فضاهای ورزشی این رشته در شهر قم است.
اسکواش قم در بخش پایه در حال رشد است که آخرین موفقیت این رشته به مسابقات یزد جونیور بازمی‌گردد، به طوری که علیرضا صفری، اسکواش‌باز نونهال قمی نفر اول جدول پلیت کمتر از ۱۱ سال در مسابقات یزد جونیور شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید