• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64507
+
-

همکاری مدیریت شهری تهران با کمیسیون ملی یونسکو

خبرهای کوتاه
همکاری مدیریت شهری تهران با کمیسیون ملی یونسکو


رئیس شورای شهر تهران و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در دیدار با یکدیگر، بر همکاری‌های دوجانبه پیرامون مسائل مختلف شهری ازجمله شهر خلاق و هوشمند تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو در ایران، محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران با حضور در کمیسیون ملی یونسکو در ایران با حجت‌الله ایوبی، دبیرکل این کمیسیون دیدار و گفت‌وگو کرد. حجت‌الله ایوبی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون ملی یونسکو در ایران یادآور شد: کمیسیون ملی، نماینده ایران در یونسکو و نماینده یونسکو در ایران است و همه امور مربوط به یونسکو از طریق این کمیسیون پیگیری می‌شود.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ادامه با اشاره به ثبت جنگل‌های هیرکانی در فهرست میراث جهانی و برنامه‌های یونسکو در زمینه امور شهری همچون شهر خلاق و شهر هوشمند، پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های علمی و ترویجی در جهت انتقال تجارب بین‌المللی در حوزه شهری را ارائه کرد. وی همچنین با اشاره به سالروز بزرگداشت شیخ اشراق در 8مرداد خواستار این شد که در تهران در چند ساختمان زیبا نمایش نور با ویدئو مپینگ اجرا شود.

محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت کارکرد کمیسیون ملی یونسکو در ایران از همراهی شورای شهر با کمیسیون در طرح‌های مختلف خبر داد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید