• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64171
+
-

اصلاندوزی‌ها درمانگاه ندارند

نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی از نبود درمانگاه در شهرستان تازه‌تاسیس اصلاندوز انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مسئولان با قید فوریت برای احداث و راه‌اندازی یک مرکز درمانی در این شهرستان تلاش و همت کنند. 

به گزارش ایسنا، «شکور پورحسین» اظهار کرد: در کنار ارتقای شهرستان اصلاندوز باید بسیاری از مولفه‌های توسعه این شهرستان فراهم‌ آید که در این زمینه، با پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگی‌های این دستگاه‌ها در شهرستان اصلاندوز راه‌اندازی خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس ساختار اداری و کارشناسی، اقدامات عالمانه و تخصصی در قالب چارت سازمانی اصلاندوز انجام خواهد شد تا با تامین بودجه و منابع اعتباری، بخشی از کارهای توسعه‌ای این شهرستان به انجام برسد.
پورحسین با انتقاد از نبود حتی یک درمانگاه در این شهرستان تاکید کرد: در کنار حل مشکل آب شرب اهالی باید شبکه بهداشت و درمان نیز در این شهرستان فعالیت جدی انجام دهد و با قید فوریت و در اولین فرصت درمانگاه مناسب و در شأن مردم احداث شود.

نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس از استاندار اردبیل و فرماندار جدید شهرستان اصلاندوز خواست با انگیزه مضاعف و با هدف حل مشکلات مردم این خطه زمینه تامین و تدارک امکانات زیرساختی را در شهرستان فراهم و بیش از پیش برای جلب رضایت مردم تلاش کنند. گفتنی است، شهرستان اصلاندوز در شمال اردبیل قرار دارد. این شهرستان پیش‌تر یکی از بخش‌های تابعه پارس‌آباد بود که با تصویب هیات دولت به شهرستان تبدیل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید