• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 17 بهمن 1396
کد مطلب : 6358
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

معضل کاهش آلودگی هوا

سلام و خداقوت. هرساله در ایام فصل سرما، شهروندان به‌ویژه در کلانشهرها با پدیده آلودگی هوا مواجه می‌شوند. متأسفانه به‌رغم وقوع سالانه این معضل، اقدام و برنامه قابل‌توجهی از سوی مسئولان برای مقابله و کاهش این معضل صورت نگرفته است. آیا وقت آن نرسیده است تا با شناخت صحیح آلاینده‌های هوا راهکارهای عملیاتی برای مبارزه و کاهش آلودگی هوا طراحی شود.

2436...0912

 

 

مشکل آب در پارک صنعتی

سلام. با اینکه از اوایل دهه۸۰ پارک صنعتی جنب آهن‌فروشان در منطقه8، برای ساماندهی مشاغل مزاحم، راه‌اندازی شده، اما متأسفانه تاکنون مشکل آبرسانی در این محدوده برای کسبه و کارگاه‌های درحال فعالیت حل نشده است. چرا مسئولان ذیربط به این معضل کسبه رسیدگی نمی‌کنند؟

4751...0916

 

 

درخواست روشنایی ایستگاه اتوبوس

با سلام. مدت‌هاست ایستگاه اتوبوس نفیس در محدوده پایانه خاوران فاقد روشنایی است؛ به‌گونه‌ای که تردد برای خانواده‌ها بسیار پرخطر است. از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی داریم.

ناصر صالحی

 

 

بلاتکلیفی ملک مخروبه

با سلام. در خیابان شریعتی بالاتر از دولت، خیابان خاقانی، خیابان عطاری مقدم جنوبی، خیابان حیدری، خیابان ناز، کوچه شکرابی، انتهای بن‌بست نجفی در منطقه3، ملک مخروبه‌ای وجود دارد که محل تجمع معتادان متجاهر شده است. لطفا شهرداری منطقه نظارتی به این مشکلات داشته باشد.

1507...0912

 

 

بی‌توجهی به مناظر بصری

اخیرا هتلی در خیابان ولیعصر حدفاصل سینماهای آفریقا و استقلال در حال بازسازی است که با ادامه سردر ورودی آن به حریم پیاده‌رو، منظره و ظاهر چندده‌ساله این محدوده را که چشم‌انداز زیبایی داشت، تغییر داده است. چرا برخی به زیبایی بصری شهر و حفاظت از آن  بی‌توجه هستند؟

0735...0912

این خبر را به اشتراک بگذارید