• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63381
+
-

قیمت‌ها در بازار ماهی هرمزگان می‌شکند

معاون اقتصادی استاندار از شیلات و تعاونی صیادان خواست تا با حذف دلالان، عرضه ماهی در بازار  ستا ن را مدیریت کنند

بازار
قیمت‌ها در بازار ماهی هرمزگان می‌شکند

معاون اقتصادی استاندار گفت: شیلات و تعاونی صیادان با برنامه‌ریزی مناسب و حذف واسطه‌ها و دلالان، تامین و عرضه ماهی در بازار استان را بیش از پیش مدیریت کنند تا این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.

 به گزارش فارس «ایرج حیدری» روز گذشته به همراه مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری، فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران، به صورت سرزده از بخش‌های مختلف بندر صیادی بندرعباس با هدف بررسی بازار ماهی بازدید کرد.   وی در این بازدید با حضور در محل تخلیه ماهی‌های صیدشده توسط لنج‌داران از نزدیک در جریان میزان صید ماهی توسط صیادان قرار گرفت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با توجه به فصل صید آبزیان، نباید در بازار استان با کمبود ماهی مواجه باشیم و این ماده پروتئینی با قیمت مناسب به دست مردم استان برسد. 

وی گفت: شیلات و تعاونی صیادان با برنامه‌ریزی مناسب و حذف واسطه‌ها و دلالان، تامین و عرضه ماهی در بازار استان را بیش از پیش مدیریت کنند تا این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نهایی برسد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان همچنین با حضور در جمع لنج‌داران و صیادان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید