• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62596
+
-

جشنواره ملی آیین محبت برگزار می شود

نیکوکاری
جشنواره ملی آیین محبت برگزار می شود

دومین جشنواره ملی آیین محبت با حضور برترین‌های حوزه خیریه سلامت کشور اواخر مرداد امسال در استان زنجان برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان، اولین دوره جشنواره ملی آیین محبت اردیبهشت سال گذشته با شعار «یک شهروند، یک خیر» با هدف معرفی توانمندی مؤسسه‌های خیریه حوزه سلامت برگزار شد. 

به همین منظور دومین جشنواره آیین محبت با شعار «یک شهروند، یک خیر» مرداد امسال با حضور همه انجمن‌های خیریه و سمن‌های مردم‌نهاد استان، دانشگاه‌های قطب ۶ کشوری، 3 خیریه برتر از سایر دانشگاه‌ها و نیز با حضور خیران دیگر کشورها برگزار خواهد شد.  هدف اصلی این جشنواره معرفی توانمندی و ظرفیت‌های خیریه‌های این استان و استفاده از تجربیات خیریه‌های فعال کشورهای دیگر عنوان شده است. 

این جشنواره در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار خواهد شد و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای خیران و همچنین تعامل شهروندان از حواشی این جشنواره است. بهره‌گیری از تجارب موفق مؤسسه‌های خیریه حوزه سلامت و تبادل اطلاعات، نهادینه شدن فرهنگ خیری و هم‌افزایی بیشتر در تدوین برنامه‌های همسو از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

این خبر را به اشتراک بگذارید