• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 6 تیر 1398
کد مطلب : 62358
+
-

بیرانوند: برانکو به هیچ‌کس نگفت برنمی‌گردد

بیرانوند: برانکو به هیچ‌کس نگفت برنمی‌گردد

دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس بعد از پایان فصل اعلام کرد که می‌خواهد آینده خود را در اروپا دنبال کند. رسیدن چند پیشنهاد رسمی به بیرانوند باعث شد تا وکیل این دروازه‌بان خیلی زود برای گرفتن رضایت‌نامه بیرانوند راهی باشگاه شود اما مبلغ رضایت‌نامه بیرانوند چیزی نزدیک به 700هزار دلار است. مسئولان باشگاه به بیرانوند اعلام کرده‌اند تنها درصورت پرداخت این مبلغ می‌تواند از پرسپولیس جدا شود. با علیرضا بیرانوند درخصوص آخرین وضعیتش گفت‌وگو کرده‌ایم:
   سال را با 2قهرمانی پشت سر گذاشتید.
خدا را شکر ما سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با پرسپولیس در لیگ دبل کنیم و قهرمان سوپرجام هم شویم. امیدوارم در فصل آینده پرسپولیس بتواند چهارمین قهرمانی خود را در لیگ به‌دست بیاورد.
 برانکو بعد از 3فصل موفق از تیم رفت. گفته می‌شود که بازیکنان تیم می‌دانستند که او قرار است از پرسپولیس جدا شود.
اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و کاملا دروغ است.
  پس یعنی شما هم خبر نداشتید که قرار است برانکو از پرسپولیس برود؟
واقعا نمی‌دانم چه بگویم. هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که برانکو می‌خواهد برود و دیگر بر‌نگردد. برانکو فقط در آخرین بازی به ما گفت که 5تیر تمرینات شروع می‌شود و بعد از آن ایران را ترک کرد و ما هم فکر می‌کردیم که تا 5تیر تعطیل هستیم. جالب اینکه بچه‌ها هم با برانکو همان زمان شوخی می‌کردند که اگر می‌خواهی بروی به ما هم بگو تا تکلیف‌مان را بدانیم.
  فکر می‌کنی جانشین برانکو هم بتواند موفق شود؟
قدرت واقعی پرسپولیس هواداران تیم است و امیدوارم مربی جدید هر‌چه زودتر انتخاب شود چون همین الان هم زمان زیادی از دست رفته است.
  تو با کی‌روش و برانکو کار کردی. بعضی‌ها اعتقاد دارند که برانکو هم باید مانند کی‌روش با بازیکنان و هواداران خداحافظی می‌کرد.
دراین باره صحبت نمی‌کنم.
  فصل آینده در پرسپولیس می‌مانی یا همچنان تصمیم به جدایی داری؟
هنوز تکلیف من برای جدایی از پرسپولیس مشخص نیست. من چند پیشنهاد رسمی دارم و اگر باشگاه به من برای رضایت‌نامه هم تخفیف بدهد، می‌توانم راهی اروپا شوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید