• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61872
+
-

فاضلاب اشنویه بودجه گرفت

استاندار آذربایجان غربی در سفر یک‌روزه به شهرستان اشنویه و نقده از اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب اشنویه خبر داد.  به گزارش ایرنا، «محمدمهدی شهریاری» درباره مشکل نوسازی و زیرساخت‌های آموزشی اشنویه گفت: به تناسب کمک‌های وزارت آموزش و پرورش، استانداری آذربایجان غربی هم به همان اندازه در راستای احداث فضاهای آموزشی اعتبار تخصیص خواهد داد.

شهریاری با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به نوسازی سینما و تکمیل مجتمع فرهنگی اشنویه عنوان کرد: 5 میلیارد ریال هم برای تکمیل تنها کتابخانه شهر نالوس در نظر گرفته شده است. وی با اشاره به اختصاص اعتبار برای تکمیل فاضلاب اشنویه عنوان کرد: ۴۵ میلیارد ریال از منابع ملی و ۲۵ میلیارد ریال از منابع استانداری برای تکمیل پروژه فاضلاب اشنویه اختصاص پیدا کرده است. 

همچنین ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای گسترش شهرک صنعتی اشنویه و یک میلیارد ریال نیز برای شهرداری نالوس اختصاص یافته است. استاندار تاکید کرد: به پیمانکار پروژه بیمارستان ۸۰ تختخوابی اشنویه نیز برای اجرای تعهدات خود اخطار داده شده است و دانشگاه علوم پزشکی نیز باید بر روند تکمیل آن نظارت بیشتری داشته باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید