• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61851
+
-

100 روز خشک، پیش روی اصفهانی‌ها

در استان اصفهان
100 روز خشک، پیش روی اصفهانی‌ها

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 100 روز خشک پیش رو داریم و امیدوارم مردم و مدیران در زمینه مصرف آب اقدامات بهینه را در نظر بگیرند.
به گزارش ایسنا، «کوروش خسروی» در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در زمینه وضعیت مصرف آب به‌خصوص توسط مدیریت شهری، اظهار کرد: امیدوارم شهرداری مثل همیشه برای تامین بهینه آب اقداماتی را در نظر گرفته باشد.
وی افزود: از سوی دیگر مردم نیز باید بدانند که خشکسالی هنوز وجود دارد و بارندگی‌های خوب سال جاری نباید افزایش بی‌رویه آب را موجب شود.
همچنین در تذکر دیگری «فریده روشن»، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: آموزش‌های اوقات فراغت اهمیت بالایی دارد، آموزش‌ها در گذشته صرفا برای اوقات فراغت بود و نتیجه‌ای نداشت، اما در کمیسیون فرهنگی مصوبه‌ای گذراندیم که آموزش‌ها منجر به ایجاد مهارت شود و تصویب کردیم که 20 درصد برای این موضوع در نظر گرفته شود.

وی افزود: کاروانسرای ملک با قدمت 400 ساله متاسفانه باوجود ارزش تاریخی آن به یک مکان تعمیرگاهی بدل شده است که وجهه مناسبی ندارد.

همچنین در تذکر دیگری «امیراحمد زندآور»، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: ساعت‌های ورود و خروج نیروهای ادارات دستگاه‌های خدماتی و اجرایی یک ساعت تغییر کرده است، اما به شرط این‌که زیرساخت‌ها و خدمات دیگر که مربوط به پرسنل است هماهنگ باشد. ساعت تردد مترو و اتوبوس و ساعات کاری مهدکودک‌ها تغییر نکرده است، اما برای مدیران و مدیران عامل این تغییر ساعت رخ داده و همه سر ساعت باید در محل کار حضور یابند.

این خبر را به اشتراک بگذارید