• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61829
+
-

تجلیل از معلم خلاق

روزنه
تجلیل از معلم خلاق

در مراسمی از معلم خلاق، باانگیزه و منتخب کشوری در آموزش و پرورش البرز تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، مدیر کل آموزش و پرورش البرز در این مراسم گفت: توسعه جامعه با وجود معلمان خلاق و باانگیزه محقق می‌شود که ضرورت دارد همه فعالان عرصه تعلیم و تربیت به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

«سالار قاسمی» اظهار کرد: «آمنه محمودی‌زاده» معلم خلاق البرزی است که با داشتن ۲ سال سابقه کاری توانست به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شود و برای البرزنشینان افتخارآفرینی کند.
وی عنوان کرد: نحوه رفتار و تعامل این معلم البرزی با دانش‌آموزان در کلاس درس و فضای مجازی قابل تحسین و الگو‌برداری است.
وی بیان کرد: چنین رفتاری با دانش‌آموزان ابتدایی بسیار ارزشمند است، زیرا اصل و اساس آموزش و پرورش را مقطع ابتدایی تشکیل می‌دهد.

قاسمی تصریح کرد: اگر بخواهیم عیار یک جامعه را ارزیابی کنیم، باید میزان توسعه‌یافتگی آن را بررسی کنیم و این توسعه زمانی اتفاق خواهد افتاد که افراد آن جامعه از درون توسعه پیدا کنند.
وی اضافه کرد: توسعه درونی افراد نیز باید از دوران مدرسه و در کلاس‌های ابتدایی شکل بگیرد و همه اینها منوط به حضور معلمان بااخلاق و باانگیزه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: مدارس ما باید به‌جای رویکرد اطلاعات‌محور، سمت و سوی یک مدرسه دانش‌محور را به خود بگیرند تا با حضور معلمان جوان و باانگیزه این اتفاق رخ دهد.
قاسمی به این معلم جوان و مؤلف کتب درسی توصیه کرد: با دانشگاه فرهنگیان استان ارتباط بگیرد تا روش‌های تدریس خلاقانه خود را به دانشجو معلمان نیز انتقال دهد.

وی تاکید کرد: معلمان بزرگی چون مرحوم جبار باغچه‌بان و محمدبهمن بیگی هر کدام یک مدل آموزشی را بنیانگذاری کردند و انتظار داریم هر یک از همکاران جوان ما به دنبال این باشند تا بتوانند یک روزی به چنین جایگاهی برسند.
لازم به ذکر است: با همکاری شرکت پست استان البرز، تمبری به نام خانم آمنه محمودی‌زاده معلم نمونه استانی و کشوری، صادر شده که به وی اهدا شد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید