• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 4 تیر 1398
کد مطلب : 61739
+
-

آتش در جان مراتع عباس‌آباد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان: علت آتش‌سوزی بخش زیادی از مراتع تپه عباس آباد همدان که طی روزهای گذشته در آتش سوخت در دست بررسی است

بخش زیادی از مراتع تپه عباس‌آباد همدان در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری در آتش سوخت. به گزارش ایرنا،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در پی اعلام حریق در منطقه عباس‌آباد، بلافاصله گروه‌های این سازمان به محل وقوع حریق اعزام شدند و با نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری در کمتر از 4 ساعت عملیات اطفای حریق انجام شد. 

محمدرضا بیاناتی با اشاره به این‌که مهار آتش در این مناطق برعهده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است، افزود: 4 گروه این سازمان به همراه خودروهای اطفای حریق در منطقه حضور داشتند و در کنار نیروهای منابع طبیعی از گستردگی آتش‌سوزی و پیشرفت به سوی جنگل‌ها ممانعت کردند.  
وی با بیان این‌که روز گذشته نیز در این منطقه آتش‌سوزی شده بود عنوان کرد: علت آتش‌سوزی را اداره کل منابع طبیعی اعلام می‌کند.  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ضمن درخواست از مردم برای مراقبت از مراتع و عرصه‌های طبیعی و روشن نکردن آتش یا هر اقدامی که زمینه‌ساز وقوع حریق در طبیعت می‌شود، ادامه داد: آتش‌سوزی در مراتع همانند بلایا و بحران‌های طبیعی دیگر همچون زلزله و سیل است و باید جدی گرفته شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید