• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61412
+
-

‌ثبت‌نام 3 /1 میلیون کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه از ثبت‌نام یک میلیون و ۳۴۰ هزار کرمانشاهی برای کارت ملی هوشمند خبر داد که ۸۴ درصد جمعیت مشمول استان را شامل می‌شوند.  «صادق خدادادی» با بیان این‌که این میزان حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از جمعیت مشمول استان است، به مهر گفت: انتظار داریم حدود ۱۶ درصد باقی‌مانده هرچه سریع‌تر به دفاتر پیشخوان تعیین شده در استان مراجعه کنند. 

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه از فعالیت ۵۴ دفتر پیشخوان و پستی در استان به این منظور خبر داد و افزود: این دفاتر آمادگی دارند درخواست‌های مراجعه‌کنندگان را ثبت کنند.  وی با اشاره به پایان مهلت استفاده از کارت‌های ملی کاغذی تاکید کرد: از اول خرداد ۹۸ مهلت استفاده از کارت‌های ملی کاغذی به پایان رسید و قرار شد از این تاریخ همه اقدامات اداری بر اساس کارت‌های ملی هوشمند انجام شود. 

 خدادادی درباره افرادی که برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌ اما هنوز کارت را دریافت نکرده‌اند، توضیح داد: این افراد می‌توانند با ارائه رسید ثبت‌نام به همراه شناسنامه کار اداری خود را انجام دهند.  مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه درباره تکلیف کسانی که ثبت‌نام کرده اما رسید خود را گم کرده‌اند هم گفت: این افراد می‌توانند به دفاتری که در آنجا ثبت‌نام کرده‌اند مراجعه کرده و بدون پرداخت وجه رسید جدید بگیرند.  

این خبر را به اشتراک بگذارید