• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61379
+
-

صدای استان‌ها

   هلیلان؛ محروم از آب
با توجه به فرارسیدن فصل گرما، مردم روستاهای چشمه‌ماهی، سامان، خورده‌چشمه و شهرک امام (ره) از توابع بخش هلیلان با جمعیتی بیش از ۵ هزار نفر در شبانه‌روز کمتر از یک ساعت از آب آشامیدنی سالم برخوردارند. مراجعه مکرر مردم و درخواست آنها از بخشداری هلیلان، فرمانداری چرداول و اداره آبفار چرداول بی‌نتیجه بوده است. 
جمعی از اهالی بخش هلیلان از ایلام

   رسیدگی به کوچه شقایق 
خیابان شقایق شاهرود نیاز به رسیدگی دارد. هر بار با بارش باران، آب زیادی از مناطقی مثل حافظ شمالی و جنوبی و ساختمان‌های اداری به خیابان شهید عامری فرهنگیان شاهرود می‌ریزد و از آنجا وارد کوچه شقایق می‌شود.
موسوی از سمنان

   پل تکمیل شده بهره‌برداری نشد
پل روگذر خط‌آهن در محور سلفچگان – ساوه، نزدیک روستای باغیک، مدت‌هاست ساخته شده، اما دو طرف پل را با خاک مسدود کرده‌اند. آیا مسائل فنی و ایمنی در ساخت این پل رعایت نشده یا بهره‌برداری نکردن از آن دلیل دیگری دارد؟ 
یک شهروند از قم 

   خرابی آسفالت یا سنگفرش خیابان‌های اراک 
بعضی از بساز و بفروش‌ها با ساخت‌وسازهای خود موجب خراب شدن سنگفرش خیابان‌ها می‌شوند و تا مدتی طولانی این مکان‌ها همان‌طور باقی می‌مانند و بعد از مدتی هم فقط سیمان‌‌کشی ساده می‌شوند. 
رهامی از مرکزی

    حمایت از کشاورزان خسارت‌دیده تفت
بسیاری از باغداران خسارت زیادی از خشکسالی، سرمازدگی و گرمازدگی متحمل شده‌اند. مسئولان و متولیان بخش کشاورزی برای حمایت از این کشاورزان که تنها راه کسب درآمد و ارتزاقشان همین باغ‌هاست، تدابیری بیندیشند. 
ابراهیمی از چهارمحال ‌و ‌بختیاری

   توقف کامیون‌ها در حاشیه جاده 
مناطق مسکونی حاشیه جاده کنارگذر از توقف و پارک کامیون‌ها در امان نیستند. این در حالی است که برخی مالکان این خودروها در این مناطق ساکن نیستند و فقط به دلیل مجاورت با جاده کنار گذر و نیمه‌ساز بودن این مناطق، خودرو خود را در این مناطق پارک می‌کنند.
یکی از ساکنان شهرک مهرآوران یزد 

   خیابان‌های باریک
چرا برای خیابان‌های جدید، برخلاف خیابان‌های قدیمی مثل خیابان‌های سعادت‌آباد، بلوار دانشگاه، بزرگمهر یا سروش، مسیرهای تعریف شده و اختصاصی مثل مسیر اتوبوس در نظر گرفته نشده است؟ 
طاها عابدی از اصفهان

   مشکل بافت فرسوده
مناطق وسیعی از خوزستان جزو بافت فرسوده هستند و از آنجا که بعضی از آنها روی گسل قرار دارند، ممکن است با یک زلزله چند ریشتری به ویرانه تبدیل شوند. 
رهنما از خوزستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید