• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61273
+
-

سرسرای ورزشی اردبیل بهره‌برداری شد

سرسرای ورزشی چند منظوره ۱۲ بهمن شهر اردبیل در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان با برگزاری آیینی به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش ایرنا «مسعود سلطانی‌فر» که برای راه‌اندازی و آغاز عملیات اجرایی چند طرح ورزشی و حضور در مسابقات جهانی والیبال بین ایران و تیم پرتغال به استان اردبیل سفر کرده بود، این طرح را که شامل سالن ورزش‌های رزمی، سالن کبدی و سالن تنیس روی میز است، افتتاح کرد. 

برای احداث این سالن ورزشی چندمنظوره که در فضایی به مساحت 1۲۰۰ متر‌ مربع ساخته شده، بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است. وزیر ورزش و جوانان همچنین پیش از افتتاح این طرح از پیست بزرگ تارتان اردبیل که در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل در حال ساخت است، بازدید کرد. 

«بهرام آقاخانی»، مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل، با اشاره به اجرای ۹۵ درصد از این طرح مهم ورزشی استان، گفت: این پیست دارای تأییدیه استاندارد بالا برای برگزاری مسابقات داخل سالن بر روی پیست تارتان در سطح آسیایی و بین‌المللی بوده و در حال تکمیل مراحل نهایی ساخت است. 

سلطانی‌فر در ادامه سفر 2 روزه به اردبیل، صبح دیروز، شنبه کلنگ آغاز عملیات اجرایی سالن 3 هزار نفری سرپوشیده شهرستان گرمی را بر زمین زد. این سالن ورزشی با استفاده از فناوری نوین و در زمینی به مساحت 4 هزار متر‌ مربع و با اعتبار اولیه 5 میلیارد ریال در شهرک ولی‌عصر گرمی احداث می‌شود. سلطانی‌فر همچنین با حضور در پارس‌آباد، پروژه‌های ورزشی از جمله سالن 5 هزار نفری و تالار وزنه‌برداری این شهرستان را کلنگ‌زنی و زمین چمن و خوابگاه ورزشی این شهرستان را افتتاح کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید