• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61235
+
-

اجرای طرح اوقات فراغت برای ۴۰ هزار دانش‌آموز

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح اوقات فراغت امسال برای بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز استان مرکزی اجرا می‌شود.

به گزارش مهر، «شهریار فولادوند» در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک افزود: مقرر شده در این حوزه از مشارکت سایر دستگاه‌ها برای ایجاد ظرفیت‌های جدید در سال جاری استفاده شود و امیدواریم با توجه به تفاهم نامه‌های منعقد شده، شاهد رونق بیشتری در فعالیت‌های آموزش و پرورش در زمینه اوقات فراغت نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

وی ادامه داد: با بررسی موضوع حجم ابلاغی حوزه سوادآموزی که بر اساس نظر رئیس شورا مصوب شد، امسال در حوزه سواد آموزی 2 هزار نفر و در تحکیم و انتقال که دوره‌های تکمیلی این حوزه هستند نزدیک به هزار نفر زیر پوشش خواهند بود و در مجموع نزدیک به 4 هزار نفر در استان زیر پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده امسال طرح اوقات فراغت برای بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز استان برگزار می‌شود.
فولادوند اظهار کرد: در ارتباط با موضوع اوقات فراغت نزدیک به ۳۰۰ پایگاه شامل، مدرسه، دارالقرآن، سالن‌های ورزشی در استان در نظر گرفته شده تا بتوان با آموزش‌های مفرح، جذاب و بازی‌های بومی و محلی همه امکانات را برای دانش‌آموزان با سرگرمی‌های هدفمند و سالم ارائه کنیم.

وی در مورد مصوبات مربوط به سالن ورزشی ۲۲ بهمن که متعلق به اداره کل آموزش و پرورش استان است بیان کرد: این سالن اکنون در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است و مقرر شد در مدت معینی سازوکار تخلیه و تحویل آن به آموزش و پرورش اندیشیده و انجام شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید