• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61198
+
-

اجرای طرح ساماندهی سواحل در 48 نقطه مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای طرح ساماندهی سواحل در بیش از 48 نقطه از استان در تابستان امسال خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سردار «سید محمود میرفیضی» گفت: طرح تابستانه پلیس از 20 خردادماه سال جاری همزمان با دیگر استان‌های شمالی کشور در مازندران کلید خورد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف برقراری نظم و امنیت ترافیکی، انتظامی، اجتماعی در 4 محور دریا، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها، محورهای مواصلاتی و شهرها با به‌کارگیری همه امکانات و تجهیزات و بسیج منابع و همکاری و تعامل سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به طرح ساماندهی در طول بیش از 338 کیلومتر از 487 کیلومتر سواحل دریا گفت: طرح ساماندهی در استان با محوریت استانداری و تشکیل کمیته‌های دوازده‌گانه اجرایی شده که در این راستا فرماندهی انتظامی به عنوان مسئول کمیته امنیت عهده‌دار برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سواحل است.

میرفیضی افزود: 41 چادر مردانه و 37 چادر زنانه برای شنا و استفاده صحیح از دریا با امکانات لازم و حضور ناجیان غریق هم پیش‌بینی شد.

وی از شناسایی 358 نقطه حادثه‌خیز در سواحل دریا خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته به دلیل ناآشنایی به فنون شنا بیش از 58 نفر در دریا غرق شدند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس و عوامل امداد و نجات در سواحل از شنا در مناطق ممنوعه و نقاط حادثه‌خیز دریا خودداری کنند.

میرفیضی با پیش‌بینی افزایش سفرهای تابستانی در سال جاری افزود: برای رفاه حال شهروندان و مسافران، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در ایام خاص و روزهای پایان هفته که شاهد افزایش حجم تردد‌ها هستیم، پیش‌بینی و از سوی پلیس راه در جاده‌ها اعمال خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید