• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61126
+
-

مدارس زنجان آماده اجرای طرح هجرت ۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سال جاری ۲۰ تا ۳۰ درصد از خریدها انجام شده است و پس از اتمام ایام امتحانات تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود. 

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: طرح هجرت 3 در اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در قالب اخذ تجهیزات و اعتبارات انجام می‌شود. وی درباره همکاری سپاه و آموزش و پرورش با اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس توضیح داد: تامین نیرو و امکانات در طرح هجرت 3 برعهده آموزش و پرورش و سپاه است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در زمینه شرح وظیفه تعریف‌شده برای اداره نوسازی مدارس استان زنجان در طرح هجرت 3 افزود: این اداره فقط در مورد بحث نظارتی و تامین مالی طرح مذکور ایفای وظیفه می‌کند. 

صفری با بیان این‌که اعتباری معادل 200 میلیون تومان درخواست شده است که تا به الان تخصیص داده نشده است، گفت: در صورتی که اعتبار لازم به نوسازی، توسعه و تجهیز استان زنجان تخصیص داده شود اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می‌شود. 

وی به اهداف اجرای طرح هجرت 3 اشاره کرد و یادآور شد: این امر به‌منظور شاداب‌سازی مدارس و استفاده از اوقات فراغت دانش‌آموزان صورت می‌گیرد. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در خصوص اقدامات اجرایی تعریف‌شده در این طرح خاطرنشان کرد: طرح هجرت 3 معمولا برای نقاشی دیوارها و مدارس و نیز تعمیر میز و نیمکت مدارس انجام می‌شود و بحث انجام امور سخت‌افزاری را شامل نمی‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید