• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61117
+
-

معدوم شدن گوشت مرغ غیرقابل مصرف در کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از شناسایی و معدوم شدن بیش از ۱۳ تن گوشت مرغ گرم غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی و تضییع حقوق بیت‌المال، در این رابطه افراد متخلف به دادسرا احضار می‌شوند. 

 «مجید سیمی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: پس از شکایت‌های متعدد مردمی مبنی بر بی‌کیفیتی گوشت مرغ در این شهرستان و پس از کسب گزارش اداره دام‌پزشکی بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این محموله ۱۳ تنی گوشت مرغ از لحاظ تاریخ مصرف مشکلی نداشت، اما از نظر اهمیت دستور توقیف و قرنطینه گوشت‌ها صادر و پرونده برای انجام آزمایش‌های تخصصی به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ارسال شد. 

سیمی ادامه داد: پس از انجام آزمایش‌های تخصصی مشخص شد این میزان گوشت مرغ غیرقابل مصرف برای انسان است و بلافاصله دستور معدوم‌سازی آن‌ها از سوی دادستانی صادر شد. 

وی با هشدار به این‌که سلامت افراد جامعه خط قرمز ماست، اعلام کرد: نماینده انحصاری توزیع مرغ و گوشت در شهرستان کهنوج به دادسرا احضار شده و تحقیقات مقدماتی در این رابطه در حال انجام است. 

دادستان کهنوج گفت: شرکت توزیع امور دام در جنوب استان اقدام به واردات این محموله گوشت مرغ گرم از استان‌های شمالی کشور کرده بود و افراد متخلف چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی به دادسرای عمومی وانقلاب کهنوج احضار خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید