• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61098
+
-

آب سد جگین به بشاگرد می‌رسد

استاندار: طرح خط انتقال آب از سد جگین به بشاگرد شامل ۸۰ کیلومتر خط انتقال آب و ایستگاه‌های پمپاژ مختلف است که تلاش می‌کنیم تا 3 ماه آینده، آماده بهره‌برداری شود

استاندار گفت: طرح خط انتقال آب از سد جگین به بشاگرد شامل ۸۰ کیلومتر خط انتقال آب و ایستگاه‌های پمپاژ مختلف است که تلاش می‌کنیم تا 3 ماه آینده، آماده بهره‌برداری شود.  

 «فریدون همتی» در حاشیه بازدید از سد جگین و روند احداث خط انتقال آب از سد جگین به شهرستان بشاگرد اظهار کرد: انتقال آب از سد جگین به شهرستان بشاگرد مهم‌ترین پروژه زیرساختی این شهرستان محسوب می‌شود که با جدیت در حال ساخت است. 

 استاندار هرمزگان ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح مهم و راهبردی، آب شهرهای سردشت و گوهران در شهرستان بشاگرد و همچنین روستاهای این شهرستان که در مسیر این خط انتقال قرار دارند به صورت پایدار تأمین خواهد شد. 

همتی تصریح کرد: دیگر پروژه مهم در حوزه آب‌رسانی در شهرستان بشاگرد تأمین آب ۵۵ روستای این شهرستان از سد سهران است که امیدواریم به طور کامل تا دهه فجر امسال تکمیل شود.  وی افزود: این 2 پروژه مهم که در دولت تدبیر و امید آغاز شده، تحولات خوبی را در شهرستان بشاگرد ایجاد می‌کند. 


تبدیل جاده میناب - بشاگرد به راه اصلی 
استاندار درباره راه‌های این منطقه کوهستانی اظهار کرد: مسیر میناب به سردشت شهرستان بشاگرد به راه اصلی و استاندارد تبدیل می‌شود. همتی در جمع مردم بخش گافر و پارامون افزود: در بخش گافر و پارامون نیز تلاش می‌کنیم به سرعت طرح احداث جاده از شهر سردشت بشاگرد تا انتهای منطقه زیرکوه انجام شود. 

وی ادامه داد: ایجاد امکانات درمانی و همچنین امکان ارتباطات تلفنی و اینترنت نیز با جدیت در شهرستان بشاگرد و بخش گافر و پارامون پیگیری می‌شود. 

استاندار هرمزگان اضافه کرد: تکمیل خوابگاه دانش‌آموزی و احداث مدرسه شبانه‌روزی از دیگر برنامه‌هایی است که به سرعت در این بخش عملیاتی و تکمیل خواهد شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید