• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60602
+
-

نایب‌رئیس شورا: شهرداری قزوین به وعده‌های خود عمل کند

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: وقتی به مردم وعده داده می‌شود انتظار می‌رود مسئولان شهرداری عمل کنند و اگر قصد ندارند به وعده‌های خود عمل کنند به شورا نیز بگویند تا به مردم وعده ندهیم. مهدی عبدالرزاقی در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: مجتمع فرهنگی، ورزشی، رفاهی و توریستی کارکنان شهرداری قزوین با اعتبار 8 میلیارد تومان ساخته می‌شود.

وی با بیان این‌که مجتمع یادشده در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای واقع در ضلع جنوب شرقی پل ولایت ساخته خواهد شد، افزود: اکنون این پروژه در حال طراحی توسط سازمان خدمات شهرداری قزوین است. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: ساخت این پروژه در بودجه 98 تعیین شده است و باید مسئولان شهرداری قزوین به روند ساخت آن سرعت ببخشند. 

عبدالرزاقی به ساخت 4 سالن ورزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: مکان‌یابی این سالن‌ها در قزوین و شهرک اندیشه انجام شده ولی هنوز در مشعل‌دار و ناصرآباد مشخص نشده است. وی خاطرنشان کرد: فصل بهار زمان خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی است و باید مسئولان شهرداری در تحقق این مهم اهتمام داشته باشند. 

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: پروژه‌هایی در سال 98 بودجه ساخت آنها تعیین شده ولی شهرداری هیچ‌گونه عملیات اجرایی انجام نداده است. اگر این پروژه‌ها اجرایی نمی‌شود، به اعضای شورا اعلام کنند تا چاره‌ای اندیشیده شود. 

عبدالرزاقی ادامه داد: مدیران شهرداری در تعریض جاده اسماعیل‌آباد اقدامات عملیاتی را آغاز کردند که باید روند آن تسریع یابد و تا پایان تابستان به اتمام برسد. وی گفت: سال گذشته در شهرک مینودر و کوثر به مردم وعده دادیم مجتمع‌ها آسفالت‌ریزی شود. مدیران شهرداری شفاهی به اعضای شورا گفتند این کار را انجام می‌دهند ولی هنوز عملیاتی نشده است. 

این عضو شورا افزود: شهرداری قزوین لایحه‌ای برای آسفالت مجتمع‌ها به شورا ارائه دهد تا با تصویب اعضا اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. 


مسئولان شهرداری از فصل بهار برای ساخت پروژه‌ها استفاده کنند

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: بعضی از کوچه‌ها به آسفالت نیاز دارد وقتی از مسئولان شهرداری مناطق می‌خواهیم مشکل را رفع کنند، می‌گویند هنوز با پیمانکاران قرارداد منعقد نشده است. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فصل بهار بهترین زمان برای انجام عملیات عمرانی است، ولی با وجود به پایان رسیدن این فصل هنوز مسئولان شهرداری قراردادی منعقد نکرده‌اند. 

وی توضیح داد: مدیران شهرداری اظهار می‌کنند که روند انعقاد قرارداد طبق سال‌های گذشته با تاخیر انجام می‌شود اگر این چنین است نباید رویه قبل را ادامه داد بلکه باید اصلاح شود تا به موقع عملیات عمرانی در شهر قزوین اجرایی شود.

عبدالرزاقی یادآور شد: قرار بود پل ورودی نجف‌آباد تعریض شود، ولی هنوز مسئولان شهرداری اقدامی انجام نداده‌اند که باید این موضوع پیگیری و عملیاتی شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید