• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60370
+
-

وضعیت خطیر آبی‌ها!

وضعیت خطیر آبی‌ها!

 علی خطیر، مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال روز گذشته در یک مصاحبه پر‌حرف‌و‌حدیث، جزئیات روند مذاکرات این باشگاه با وریا غفوری و سیدحسین حسینی را رسانه‌ای و اعلام کرد که آنها تا ۲۴ساعت آینده فرصت دارند درباره تمدید قرارداد با این باشگاه تصمیم بگیرند. او درباره آخرین وضعیت مذاکرات این باشگاه با وریا، گفت: «غفوری درخواستی مبنی بر قرارداد سه‌ساله و دریافت حدودا 90میلیارد ریال برای 3 فصل داشته است به اضافه پاداش. هیأت مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال‌97 خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای 30سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است. به وریا فرصت 24ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند.»
خطیر روند مذاکرات با حسینی را هم رسانه‌ای کرد و گفت: «او در مذاکره اولیه خود و قبل از اتمام فصل با باشگاه، شرطی مبنی بر عدم‌حضور سیدمهدی رحمتی مطرح کرد که در همان ابتدا با توجه به اینکه باشگاه شرط و شروطی را از هیچ بازیکنی قبول نمی‌کند، مذاکرات متوقف شد تا اینکه بعد از بحث جدایی مهدی رحمتی و پیوستنش به پدیده، عملا شرط مدنظر منتفی و مذاکرات مجددا آغاز شد، اما ایشان افزایش سه‌برابری نسبت به قرارداد سال قبل و سخن از 60میلیارد ریال برای 2فصل به اضافه پاداش و شرایط غیرقابل‌قبول و در‌ شأن باشگاه را به میان آورد. ضمن اینکه او اعلام کرد که باید طلبش از استقلال نقدا تسویه و 40درصد از قرارداد فصل بعد را به‌صورت پیش‌پرداخت، دریافت کند. درباره ایشان هم مانند وریا، شرایط باشگاه توضیح داده شد، اما با وجود حمایت هیأت مدیره و مساعدت آنها، رقم درخواستی حسینی فاصله زیادی با استقلال دارد و به ایشان هم 24ساعت فرصت داده شد تا به استقلال پاسخ دهد. علی کریمی در حال بررسی پیشنهادهای خارجی خود بوده و منتظر وی هستیم.»
برخی معتقدند رسانه‌ای‌کردن جزئیات مذاکرات، اقدامی غیرحرفه‌ای از سوی خطیر است، این در حالی است که انتظار می‌رود او به‌عنوان مسئول نقل‌و‌انتقالات باشگاه، شرایط لازم را برای تمدید قرارداد ستاره‌های استقلال فراهم کند. خطیر در حالی جزئیات این مذاکرات را رسانه‌ای کرد که چند روز پیش هم برخی انتشار فایل صوتی فرهاد مجیدی را به خطیر ربط دادند.
  حسینی: من شرط نگذاشتم رحمتی برود
سیدحسین حسینی اما دیروز در مصاحبه با ورزش3، در پاسخ به اظهارات خطیر گفت: «من شرطی نگذاشتم. حرف من این بود جایی باشم که گلر شماره یک باشم تا دیده شوم. در همان جلسه هم گفتم که حق آقای رحمتی است به‌عنوان پیشکسوت و برادر بزرگ‌تر من در اینجا بماند. باشگاه گفت ما می‌خواهیم اگر می‌شود هر دوی شما با هم باشید، اما من گفتم به‌صلاح نیست و مهر تأیید این حرف من هم آقای منزوی است که تأیید کرد و گفت شما در کنار هم تمرکز نخواهید داشت. ایشان گفت باشگاه هم به این نتیجه رسید که یکی از ما باید بمانیم. چطور شد این مسئله را بعد از رفتن آقا مهدی علنی کردند و قبلش اصلا صحبتی از آن نبود. اصلا کجای دنیا مذاکرات خصوصی را یک باشگاه علنی می‌کند. آقای خطیر در این مدتی که در باشگاه بود، جز ایجاد مشکلات و تفرقه‌افکنی بین اعضای تیم مگر عایدی داشته است؟»
حسینی درخصوص مبلغ پیشنهادی‌اش هم صحبت کرده است: «در جلسه‌ای که با باشگاه استقلال داشتیم، پیشنهاد مالی باشگاه به من دو‌ساله 5.5میلیارد بود. من به باشگاه گفتم چون سال‌های قبل دریافتی کمی داشتم لطف کنید قراردادم را برای 2سال 6میلیارد تومان ببندید که اختلاف الان من با باشگاه سالی 250میلیون تومان می‌شد. جالب اینکه باشگاه 12ظهر دیروز به من اوکی داد و گفت 6میلیارد تومان قابل‌قبول است، بیا قرارداد امضا کن. قرار شد برویم باشگاه با آقای فتحی قرارداد را امضا کنیم. در این بین من هم مثل خیلی‌ها خواستار مطالبات سال گذشته‌ام شدم که قرار شد باشگاه خبر بدهد اما یکباره همه‌‌چیز تغییر کرد. گویا آقای خطیر اصلا از این اتفاق و اخبار آن خشنود نبودند!»

این خبر را به اشتراک بگذارید