• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 28 خرداد 1398
کد مطلب : 60265
+
-

یادگیری کسب و کار خانگی در فتح

منطقه 9

پرورش قارچ خوراکی یکی از مشاغل پر رونق خانگی است و اگر فوت و فن این کار را یاد بگیرید، هزینه راه‌اندازی یک کارگاه جمع و جور پرورش قارچ خوراکی آنقدرها زیاد نیست. در اینترنت و فضای مجازی مطالب و فیلم‌های زیادی درباره پرورش قارچ خوراکی وجود دارد اما حضور در کلاس و کارگاه‌های آموزشی بهتر از یادگیری مجازی است که درستی مطالب و توصیه‌های مطرح شده در آنها هم چندان مورد تأیید نیست. اگر به دنبال یادگیری و راه‌اندازی کارگاه پرورش قارچ خانگی هستید، یکی از مراکز آموزشی که در دسترس ساکنان غرب تهران قرار دارد، مرکز گل و گیاه فتح در منطقه 9 است.

این مرکز کلاس آموزشی پرورش قارچ دکمه‌ای دایر کرده که استفاده از آن برای شهروندان رایگان است. نخستین سایت پرورش قارچ دکمه‌ای منطقه 9 به مساحت 15‌مترمربع در مرکز گل و گیاه فتح راه‌اندازی شده و در این سایت، با هدف اشتغالزایی و ایجاد کسب و کارهای خانگی، پرورش قارچ خوراکی هم آموزش داده می‌شود. «نسیم محبت» مدیر مرکز گل و گیاه فتح در این خصوص به همشهری محله می‌گوید: «ظرفیت کارگاه آموزش و پرورش قارچ دکمه‌ای 60نفر است که تاکنون 45 نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

این کارگاه رایگان است. مدرس این کارگاه یکی از پرورش‌دهندگان موفق قارچ خوراکی است که ریزه‌کاری‌های پرورش قارچ خوراکی را آموزش می‌دهد و به‌عنوان راهنما و مشاور پاسخگوی سؤالات افراد حاضر در کارگاه خواهد بود. هدف از برگزاری این کارگاه توسعه و رونق مشاغل خانگی و کمک به اشتغالزایی شهروندان است.» مرکز گل و گیاه فتح در ضلع جنوبی میدان فتح واقع شده است. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 66100492 تماس بگیرید. 

این خبر را به اشتراک بگذارید