• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 27 خرداد 1398
کد مطلب : 59967
+
-

بیرو این بار می‌خواهد برود

در روزهایی که در باشگاه پرسپولیس همچنان بحث مربوط به ادامه همکاری برانکو نامشخص است، مسئولان پرسپولیس در نخستین گام موفق شدند قرارداد شجاع خلیل‌زاده را به‌مدت 3 فصل دیگر تمدید کنند. با وجود این باشگاه پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را با وکیل علیرضا بیرانوند برگزار کرد تا رضایت این گلر ملی‌پوش را برای تمدید قرارداد جلب کند. بیرانوند تا سال1400 با سرخپوشان قرارداد دارد، اما بندی در قرارداد او هست که می‌تواند با پرداخت مبلغی در حدود 700هزار دلار از پرسپولیس جدا شود.
دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی در 3 سال اخیر بارها از تمایل خود برای حضور در اروپا صحبت کرده است اما شرایط سرخپوشان و البته نبود پیشنهادی جدی از اروپا باعث شد تا بیرانوند همچنان در جمع سرخپوشان باقی بماند. شاید تنها پیشنهاد جدی بیرانوند در سال‌های اخیر پیشنهاد فنرباغچه بود که با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد و بیرانوند در نهایت در جمع سرخپوشان ماندنی شد.
نکته اینجاست که بیرانوند در روزهای اخیر با پیشنهادهای مختلفی از اروپا روبه‌رو شده و به همین دلیل به‌دنبال این است که سال آینده در اروپا بازی کند. این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به نبود گلر مطمئن در ایران حاضر به جدایی بیرانوند نیستند و این موضوع را به اطلاع وکیل او هم رسانده‌اند. با وجود این به‌نظر می‌رسد این بار دیگر مخالفت مدیران باشگاه تأثیری در جدایی بیرانوند نداشته باشد.
بیرانوند در سال‌های اخیر و به‌خصوص در پایان جام جهانی و جام ملت‌ها برای رفتن به اروپا اقدام کرده که با مخالفت مدیران وقت همراه بوده است و به همین دلیل دیگر مخالفت مسئولان پرسپولیس تأثیری نخواهد داشت، مضاف بر اینکه درصورت ماندن بیرو قطعا این دروازه‌بان با دلخوری زیاد کار خود را در پرسپولیس دنبال خواهد کرد و این مسئله در کیفیت او تأثیرگذار خواهد بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید