• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59776
+
-

پول گرفتن با آژان‌کشی

مهم‌ترین دلیل تردید برانکو برای ادامه همکاری

پول گرفتن با آژان‌کشی

دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب روشن نیست چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ خواهد بود. باشگاه می‌گوید مطالبات آقای سرمربی آماده است و بعد از واریز پول به حساب برانکو او به تهران باز خواهد گشت. با وجود این تا زمانی که مرد کروات وارد کشور نشده و پرسپولیس را تمرین نداده، نمی‌توان از هیچ چیز اطمینان داشت. برخی بر این باورند که پیشنهادهای جدید ایوانکوویچ او را مردد کرده، اما شاید این مسئله صورت دیگری هم داشته باشد. به هر حال کافی است همین حالا نحوه تسویه‌حساب با برانکو بابت فصل قبل را تماشا کنید تا همه چیز دستگیرتان شود. در فصلی که قرمزها قهرمان لیگ و حذفی شدند و به فینال آسیا رسیدند، پول برانکو با مدت‌ها تاخیر، تحت فشار شدید هواداران و البته پس از مداخله وزرای ورزش و ارتباطات آماده شده و تازه قرار است به حساب او واریز شود؛ خب آیا او حق ندارد پیش خودش فکر کند فصل آینده هم همین داستان است؟ تازه الان فشار موفقیت باعث شده باشگاه دست و پایش را جمع کند و پول برانکو را بدهد؛ آیا اگر فصل آینده برانکو با پرسپولیس قهرمان و یا حتی نایب‌قهرمان نشد، باز همینقدر انرژی برای پرداخت طلب او در کار خواهد بود؟ شاید اگر خودتان را جای برانکو قرار بدهید و از زاویه او به این همکاری نگاه کنید، متوجه چرایی این همه تردید و تعلل بشوید.
 ناپرهیزی عرب
تحلیل خیلی‌ها این است که یکی از مهم‌ترین اهداف مدیرعامل پرسپولیس از برگزاری نشست خبری هفته گذشته این بود که رقم قرارداد و پاداش‌های برانکو را به ریال تبدیل کند و با استفاده از رقم دهان‌پرکن 
«24 میلیارد تومان» به هواداران نشان بدهد پول پرداختی به برانکو اصلا کم نیست و یک‌چهارم هزینه‌های کل فصل را در بر می‌گیرد. این استراتژی اما جواب نداد و چیزی از فشار مردم روی مدیریت باشگاه کم نکرد. در عین حال به احتمال زیاد شخص برانکو از مطرح شدن ریز قراردادش نزد افکارعمومی ناراحت شده باشد. او در این 4 سال بارها از جواب دادن به سوالاتی در مورد مبلغ قراردادش طفره رفته و گفته بود این مسائل محرمانه است. برانکو حتی گاهی در پاسخ به سوال خبرنگاران در این مورد از خود آنها می‌پرسید: «حقوق‌تان چقدر است؟ آیا دوست دارید همه بدانند.» عرب اما از غیبت او استفاده کرد و همه چیز را روی دایره ریخت؛ آنچه ممکن است به مذاق پروفسور خوش نیامده باشد و روی تصمیم‌گیری او برای آینده اثر بگذارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید