• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59712
+
-

خیران 256 مدرسه در گیلان ساختند

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: خیران مدرسه‌ساز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ۲۵۶ مدرسه در استان ساختند.

به گزارش ایرنا «علی دقیق» در نشست خبری اظهار کرد: این تعداد پروژه در قالب هزار و ۱۸۹ کلاس درس با مبلغ حدود ۱۰۸ میلیارد تومان توسط خیران ساخته شده است.

وی یادآور شد: در این مدت، ۵۰ قطعه زمین به مساحت حدود ۹۹ هزار و ۲۶۳ متر‌مربع و 6 ساختمان به مساحت هزار و 300 متر‌مربع از سوی خیران اهدا شده است.

 دقیق تعداد پروژه‌های در دست اجرا یا مطالعه برای نوسازی، توسعه و تجهیز از سوی خیران را ۵۴ مورد با ۱۹۸ کلاس درس عنوان و بیان کرد: در سال ۹۹-۹۸، ۳۰ پروژه شامل ۱۱۴ کلاس درس به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز گیلان در لاهیجان گفت: این جشنواره 30 خرداد با رویکرد افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در هتل شهرزاد لاهیجان برگزار می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان تجلیل از خیران مدرسه‌ساز گیلان را از برنامه‌های این جشنواره عنوان و تصریح کرد: در این جشنواره از ۵۴ خیر مدرسه‌ساز تجلیل می‌شود.

 وی ادامه داد: در ۲۰ جشنواره قبلی خیران مدرسه‌ساز، گیلان در تحقق تعهدات رتبه سوم کشوری و در جشنواره بیستم، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داد. مجموعه نوسازی مدارس، آموزش و پرورش گیلان و مجمع خیران مدرسه‌ساز با همراهی و همدلی خیران توانستند به این موفقیت دست یابند.

این مسئول گفت: میزان تعهدات جشنواره بیستم خیران مدرسه‌ساز استان ۲۱ میلیارد تومان بود. از این مبلغ، ۷۰ درصد تحقق یافته به همین دلیل گیلان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید