• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 26 خرداد 1398
کد مطلب : 59679
+
-

شرایط قهرمانی تراکتورسازی با دنیزلی مهیاست

بازیکن سابق تراکتورسازی: با توجه به تفاوت جو تبریز و تهران، دنیزلی می‌تواند نتایج بهتری نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس کسب کند

مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است با توجه به تفاوت جو تبریز و تهران می‌توان گفت شرایط در تبریز برای «مصطفی دنیزلی» بهتر است و شاید او بتواند نتایج بهتری نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس کسب کند. به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتورسازی قرارداد خود با سرمربی جدید این تیم را برای حضور در لیگ نوزدهم امضا کردند و بر این اساس، دنیزلی ترکیه‌ای در لیگ نوزدهم هدایت تراکتورسازی را در اختیار خواهد داشت تا سرخپوشان تبریزی این بار با سرمربی نام‌آشنا و سابق پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امتحان کنند.

«قادر رحیم‌‌زاده» مربی و بازیکن سابق تراکتورسازی درباره انتخاب سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: سرمربی تراکتورسازی معرفی شد و هواداران و تیم از بلاتکلیفی خارج شدند. بدین ترتیب دیگر حواس تیم، مدیریت و کادر فنی جمع می‌شود. حواشی مربوط به انتخاب سرمربی نیز تمام شده و مسئولان باشگاه روی تشکیل تیمی قدرتمند متمرکز می‌شوند.

وی درباره حضور دنیزلی در فوتبال ایران گفت: همان زمان که دنیزلی در پرسپولیس حضور داشتند شخصیت بزرگی داشت. او در ترکیه هم شناخته‌ شده است و تجربه فنی زیادی دارد. با توجه به تفاوت جو تبریز و تهران، می‌توان گفت شرایط در تبریز برای دنیزلی بهتر است و شاید او بتواند در این‌جا نتایج بهتری نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس کسب کند.

مربی سابق تراکتورسازی تاکید کرد: سرمربی بخشی از تیم است و مجموع عوامل باشگاه باید دست‌به‌دست هم دهند تا تیم نتیجه بگیرد. بازیکنان جدید هم با نظر سرمربی جدید جذب شوند تا برخی مسائل که در فصل قبل رخ داد، کمتر شود و سرمربی دست‌به‌دست مدیریت باشگاه بدهد تا تیم در حد قهرمانی بسته شود، چراکه هواداران همین انتظار را دارند.

رحیم‌زاده ادامه داد: برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم و از مالک باشگاه تشکر می‌کنم. امروز همه نگاه هواداران تراکتورسازی به‌سمت اوست و مالک باشگاه بار سنگینی به‌دوش می‌کشد. او پیش از این در گسترش فولاد نیز به فوتبال ما کمک کرده و مانع از دست رفتن ماشین‌سازی شده است. امیدوارم با درایت بیشتر، حواشی مختلف نیز مدیریت شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید