• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59272
+
-

اهدای 1100 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی البرز

خبر
اهدای 1100 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی البرز

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی البرز گفت: 1100 نسخه کتاب از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد. «احمدعلی هراتی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سازمان ملی استاندارد ایران با هدف حمایت و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان 1100 نسخه کتاب را در موضوعات مختلف علمی برای توزیع در اختیار استان قرار داد.

وی اضافه کرد: به‌روزرسانی و تقویت منابع کتابخانه‌ای از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی استان است و مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها در اجرای سنت حسنه اهدای کتاب می‌تواند برای تحقق این مهم اثرگذار باشد.

هراتی گفت: انتظار ما از مردم و مسئولان این است که کتاب‌های قابل استفاده و مازاد منازل و ادارات خود را برای استفاده عموم مردم و علاقه‌مندان به کتابخوانی به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند. وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد که بیشتر این کتاب‌ها در اختیار کتابخانه‌های عمومی مناطق کمتربرخوردار البرز قرار گرفت. مدیر کل کتابخانه‌های عمومی البرز افزود: مردم می‌توانند کتاب‌های اضافی خود را به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اهدا کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید