• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59229
+
-

افتتاح 7 پارک محله‌ای تا پایان سال

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: امسال 7 پارک محله‌ای جدید کلنگ‌زنی می‌شوند و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند. «پیمان بضاعتی» در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: برخی از پارک‌های محله‌ای شهر با مشکل سرویس بهداشتی و کمبود وسایل بازی مواجهند.

این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر 243 پارک محله‌ای در مناطق مختلف کرج وجود دارد که حفظ و نگهداری از آنها به عهده پیمانکارانی است که با مناطق مختلف شهرداری قرارداد دارند. وی ادامه داد: ناظر فنی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بر کیفیت فعالیت این پیمانکاران نظارت دارد تا حال این پارک‌های محله‌ای شهر خوب بماند.

وی توضیح داد: به طور کلی وضعیت پارک‌های محله‌ای کرج بد نیست ولی در برخی از آنها مشکل سرویس بهداشتی و وسایل بازی داریم که بنا شده از ردیف بودجه‌ای هر منطقه اختصاص داده شود تا این مشکلات مرتفع شود. این مسئول عنوان کرد: امسال برای بهسازی پارک‌های محله‌ای بین 300 تا 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد که با تخصیص آن، این پارک‌ها فضای بهتری برای استراحت و تفریح شهروندان خواهند شد.

وی عنوان کرد: بنا شده برخی از این پارک‌ها مثل پارک شهید ایرانی را جابه‌جا کنیم تا امکان دسترسی بخش زیادی از ساکنان محلات به آنها فراهم  شود. رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ابراز کرد: رویکرد این سازمان ساخت پارک و توسعه فضای سبز در محلات و مناطق محروم است که با جدیت پیگیری می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید