• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 12 بهمن 1396
کد مطلب : 5915
+
-

بازدید رئیس شورای شهر تهران از متروی خط 7

بازدید
بازدید رئیس شورای شهر تهران از متروی خط 7

 رئیس شورای شهر تهران از روند ایمن‌سازی‌ خط ۷مترو بازدید کرد. به گزارش همشهری، محسن هاشمی در جریان این بازدید از روند تجهیز و استاندارد‌سازی‌ خط 7مترو که از 10آبان امسال به‌علت نقص تجهیزات و امکانات بسته شده بود، بازدید کرد.

در جریان این بازدید مفصل که معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، مدیرعامل مترو و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو نیز حضور داشتند، رئیس شورای شهر تهران از بیشتر ایستگاه‌های این خط حدفاصل ایستگاه شهید محلاتی تا ایستگاه شهید نواب صفوی بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این خط برای آماده‌سازی‌ جهت بازگشایی در تاریخ معین شده توسط شهرداری تهران قرار گرفت.

علی امام، مدیرعامل شرکت مترو در جریان این بازدید گفت: خط ۷مترو به‌دلیل مشکلاتی که در بحث ایمنی و نداشتن سیگنالینگ داشت در آبان‌ماه سال‌جاری تعطیل شد و زمانی ۶ماهه برای تکمیل آن تعیین شد تا با تکمیل تجهیزات و کارهای مرتبط بتوانیم این خط را برای بهره‌برداری به شرایط ایمن و استاندارد برسانیم.

وی مبلغ برآورد شده برای تکمیل خط ۷مترو را در حدود ۳۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: هرچند به‌دلیل مشکلات مالی پیش آمده نسبت به زمانبندی پروژه عقب هستیم اما امیدواریم تا پایان اردیبهشت‌ماه که وعده بازگشایی خط ۷ به شهروندان داده شده است، این خط به بهره‌برداری برسد. پس از این بازدید، رئیس شورای شهر تهران با حضور در خط ۲مترو به جمع شهروندان آمد و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت. همچنین در جریان این برنامه رئیس شورای شهر تهران نمایشگاه عکس ایستگاه متروی فدک با موضوع «آیت‌الله در فدک» را افتتاح کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید