• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58939
+
-

استخدام ۳۵ آتش‌نشان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری آزمون استخدامی، ۳۵ نفر از افراد متقاضی در استان که بالاترین امتیاز را در دو مرحله کتبی و عملی دریافت کنند، به صورت پیمانی استخدام سازمان آتش‌نشانی می‌شوند.

«یوسف اسلامی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در ابتدا سهمیه استان ۳۰ نفر بود اما با پیگیری‌های انجام شده این سهمیه به ۳۵ نفر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: افراد دارای شرایط می‌توانند از اواخر هفته با باز شدن سایتی که به‌زودی اعلام می‌شود، در رسته‌های راننده، نیروی عملیاتی و کارشناس ثبت‌نام و خود را برای آزمون کتبی آماده کنند.

اسلامی با بیان این‌که در آزمون کتبی ۴ برابر ظرفیت نیروی مورد نیاز پذیرش می‌شود، تصریح کرد: بر همین اساس ۱۴۵ شرکت‌کننده که بالاترین امتیاز را در مرحله کتبی کسب کرده باشند وارد مرحله عملی می‌شوند و در نهایت از این تعداد ۳۵ نفر که در مجموع دو مرحله بالاترین امتیاز را کسب کنند، استخدام می‌شوند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای چهارمحال و بختیاری افزود: نتیجه قطعی آزمون استخدامی پایان شهریور ماه اعلام می‌شود.

اسلامی با بیان این‌که ۳۵ درصد سهمیه این آزمون استخدامی متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است، افزود: همچنین بنا بر اعلام نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تنها مردان می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: چگونگی و نحوه ثبت‌نام افراد واجد شرایط به‌زودی اعلام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید