• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58918
+
-

طرح ملی قبض سبز در مرکزی اجرا شد


معاون آموزش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای طرح ملی قبوض سبز در نیمه دوم امسال در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، «حسین شمسی» افزود: به همت شرکت توانیر از اول مهر امسال قبض کاغذی حذف شده و به جای آن با ارسال پیامک اطلاعات و جزئیات پرداختی قبض به شماره همراه مشترکان اطلاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: سالیانه 2 میلیارد تومان برای هزینه مستقیم و غیر مستقیم صدور، چاپ و توزیع قبوض برق در استان صرف می‌شود که با حذف قبض کاغذی در عمده این مبلغ صرفه‌جویی می‌شود.

معاون آموزش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: در مدت 3 ماه باید برای جمع‌آوری شماره همراه مشترکان برق اقدام کرد. در این زمینه مشترکان می‌توانند از طریق ارسال شماره 13 رقمی شناسه برق به سامانه ۱۰۰۰۵۰۰۰۱۲۱، از طریق سایت شرکت توزیع برق، مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا تماس با تلفن ۱۲۱ برای ارسال شماره خود اقدام کنند تا در سامانه ثبت شود.

وی تأکید کرد: اگر شماره مشترک برقی وجود نداشته باشد، انشعاب برق آن قطع می‌شود.

شمسی اظهار کرد: نزدیک به ۷۲۳ هزار و ۳۴۰ مشترک از خدمات شرکت توزیع برق استان استفاده می‌کنند که ۵۹۲ هزار و ۶۳۸ مشترک خانگی، ۲۸ هزار و ۵۶۷ مشترک عمومی، ۱۰ هزار و ۱۱۷ مشترک کشاورزی، ۷ هزار و ۳۵۵ مشترک صنعتی، ۸۰ هزار و ۵۲۲ مشترک سایر مصارف و 4 هزار و ۱۴۱ مشترک انشعاب داریم.

معاون آموزش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در کل سال 4 میلیون و ۵۰۰ هزار قبض برق برای مشترکان استان مرکزی صادر می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید