• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58804
+
-

دولت از مددجویان کمیته امداد برق می‌خرد

مدیر کل کمیته امداد کرمان: ۷۲۰ مددجوی این نهاد از طریق نصب پنل‌های خورشیدی ماهانه به طور متوسط یک میلیون تومان برق به دولت می‌فروشند

جامعه
دولت از مددجویان کمیته امداد برق می‌خرد

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان این‌که ۵۲۰ نیروگاه خورشیدی مددجویان این استان در جشن «کرامت آفتاب» به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۷۲۰ مددجوی این نهاد از طریق نصب پنل‌های خورشیدی ماهانه به طور متوسط یک میلیون تومان برق به دولت می‌فروشند. 

به گزارش ایرنا «یحیی صادقی» افزود: دولت برای اجرای این طرح به مدت ۲۰ سال به صورت تضمینی برق تولیدشده توسط نیروگاه‌های خورشیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان را می‌خرد. 

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان کرمان به دلیل وجود روزهای آفتابی و شرایط خاص اقلیمی بیشترین نیروگاه خورشیدی را برای مددجویان این نهاد احداث کرده به طوری که جشن خودکفایی این افراد به زودی برگزار می‌شود. 

وی گفت: کمیته امداد برای مددجویانی که فاقد واحد مسکونی هستند نیز با احداث خانه‌های ارزان‌قیمت ۵۰ متری و نصب پنل‌های خورشیدی اقدام به خودکفایی آن‌ها می‌کند و در این راستا امسال ۶۰۰ تا هزار نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد در استان کرمان ایجاد می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید