• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 22 خرداد 1398
کد مطلب : 58789
+
-

منشور حقوق شهروندی مشهد؛ آماده رونمایی

مشاور حقوقی شهردار: در روزهای آینده طرح مبنایی منشور حقوق و مسئولیت‌های شهرنشینی شهر مشهد از سوی شورای شهر ارائه می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهدمقدس گفت: هم‌اکنون منشور حقوق شهروندی شهرداری مشهد آماده رونمایی است. به گزارش تسنیم، «مهدی زارعی» در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی شهرداری مشهد اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مدیریت شهری تبیین و تکمیل منشور حقوق شهروندی است که هم‌اکنون این سند آماده رونمایی است. 

وی ادامه داد: مشهد در حوزه حقوق شهروندی نسبت به سایر شهرها پیشتاز است. «عباس شیخ‌الاسلامی» مشاور حقوقی شهردار مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: در روزهای آینده طرح مبنایی منشور حقوق و مسئولیت‌های شهرنشینی شهر مشهد (طرح پیشنهادی شورای شهر) ارائه می‌شود. 

«سیدمحسن حسینی پویا» رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد هم گفت: تهیه منشور حقوق شهرنشینی در راستای شعار شهردار مشهد است. عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: همانطور که برای نگارش این منشور از تجربیات و سندهای مرتبط تعدادی از کشورهای جهان نیز استفاده شد، این سند تدوین‌شده نیز می‌تواند مبنایی برای تدوین سایر متون در آینده مفید باشد. 
«زری جراح» مدیر کل منابع انسانی شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: مشهد به نسبت شهرهای دیگر باید در حوزه تدوین و اجرای حقوق شهروندی پیشگام باشد، اما در این راستا ضروری است ابتدا به آموزش شهروندی توجه کرد تا هر کدام از شهروندان خود بتوانند مبلغان خوبی برای اجرا در سطح شهر باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید