• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58463
+
-

سیلاب به راه‌های دامغان خسارت زد

فرماندار دامغان گفت: بارش باران و جاری شدن سیلاب عصر روز 19 خرداد در منطقه سرکویر بخش امیرآباد، به راه‌های مواصلاتی این منطقه خسارت وارد کرد.

«علی اصغر مجد» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: جاری شدن سیلاب موجب وارد شدن خسارت به تأسیسات راه و زمین‌های کشاورزی شده است.

وی بیان کرد: طبق گزارش‌های رسیده، سیلاب به هیچ روستایی در منطقه وارد نشده است و خسارت ناشی از ورود سیلاب به خانه‌های مسکونی منطقه گزارش نشده است.

مجد اظهار کرد: پس از گزارش سیلاب، بخشدار امیرآباد، نیروهای راهداری و ستاد مدیریت بحران برای بررسی دقیق این حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محور اصلی طرود- معلمان نیز دچار آب‌گرفتگی و خسارت شده است اما تردد در آن به کندی در حال انجام است.

مجد بیان کرد: سیلاب روز گذشته در این منطقه به قنات‌های روستای شیمی خسارت زد و موجب آب‌گرفتگی در اراضی کشاورزی روستای سینک شد.

وی به وقوع سیلاب روزهای اخیر در شهر دیباج اشاره کرد و گفت: در پی بارش ۳۳ میلی متری باران همراه با تگرگ در شهر دیباج، سیلاب به اراضی کشاورزی، آبزیان منطقه آبسیج و حوزه راه خسارت وارد کرد.

فرماندار دامغان افزود: پس از بروز سیلاب در منطقه رودبار و روستاهای بالادست دامغان در روز 19 خرداد میزان آب ورودی به سد شهید شاهچراغی دامغان حدود ۱۵ متر مکعب در ثانیه و تداوم سیلاب حدود سه ساعت گزارش شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید